דוד לובינסקי ושלמה שמלצר מתעניינים ברכישת אייס

נאמני רשת אייס דורשים להאריך את צו הקפאת ההליכים עד סוף מארס: "ללא הארכת צו הקפאת ההליכים יחוסל כמעט לחלוטין הסיכוי למכור את החברות כעסק חי"

הנאמנים שמונו לרשת אייס לפני כשבוע, עו"ד אמיר פלמר ורו"ח בועז גזית, דורשים להאריך את צו הקפאת ההליכים עד סוף חודש מארס - כך לפי בקשה שהגישו היום (ג') לבית המשפט. כרגע הצו אמור לפקוע ביום חמישי הקרוב.

בפנייה לבית המשפט נכתב כי "ללא הארכת צו הקפאת ההליכים יחוסל כמעט לחלוטין הסיכוי למכור את החברות כעסק חי", וכי "קיים חשש ממשי שבעלי החוב של החברה יגישו בקשה לפירעון מיידי של החוב בסך של 70 מיליון שקל".

בנוסף מבקשים הנאמנים מבית המשפט ליטול אשראי של עד 20 מיליון שקל מבעלי השליטה בכפוף להסכם מימון שיחתם איתם, אשר יוחזר להם לאחר שייפרעו כל ההתחייבויות. "האשראי שיועמד הינו מרכיב חיוני וקריטי להמשך הפעלת החברה ולהצלחת הליך הקפאת ההליכים כולו", נכתב בבקשה.

בנוסף, הגישה החברה לבית המשפט מסמכים ממספר חברות המביעות התעניינות ברכישת אייס או חלקים ממנה. בין המתעניינים: קבוצת הארגז של חגי שלום, דוד לובינסקי, שלמה SIXT של שלמה שמלצר, אקזיט פיתוח וניהול השקעות, צמיגי נעמן וקבוצת משקיעים המיוצגת על-ידי דוד גולן.

דובר רשת אייס, איתי בן-חורין, מסר: "האינטרס של כולם הוא שאייס תמשיך לתפקד ושנוכל לתת את המענה לצרכנים, לספקים וכמובן ל-1,350 העובדים שהם בראש סדר העדיפויות. הדבר הכי חשוב כרגע הוא המשך הקפאת הליכים לחודשיים נוספים.

"בתקופה זו, הנאמנים יחד עם הנהלת החברה ייצבו את הרשת. הבעלים התחייבו בעבר להזרים את הכסף, ומה שעורר את הסערה האחרונה הוא הנסיגה שלהם מההתחייבות. על כן, אם הם לא יזרימו את הכסף, יהיה קשה לבית המשפט לאשר את הפעולה הנכונה ביותר לטובת כולם - המשך הקפאת ההליכים".