מורגן ג'וזף: "קנו מניות פרולור - תזנק ב-153%"

בבית ההשקעות האמריקני דובקים בהמלצת "קנייה" לפרולור, עם מחיר יעד של 16 דולר ■ "בהתחשב בהתקדמות בניסוי בהורמון הגדילה - על המשקיעים לשים לב למנייה"

בבית ההשקעות מורגן ג'וזף יצאו אתמול (ב') בסקירה שורית על מניית פרולור , עם המלצת "קנייה" חמה ומחיר יעד של 16 דולר - המשקף פרמיה של יותר מ-150% על מחיר המנייה בוול סטריט (6.3 דולר למניה).

במורגן ג'וזף מפנים לתוצאות החיוביות של פרולור בניסוי בהורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP (פירוט בהמשך), ומציינים כי "בהתחשב בהתקדמות בניסוי והישגיה בטווח הקצר, על המשקיעים לשים לב למנייה".

בבית ההשקעות האמריקני צופים כי החברה תשיק שלב שלישי בניסוי הקליני בהורומון הגדילה במבוגרים, מאוחר יותר השנה, וכן כי תחל בשלב השני של הניסוי במוצר לילדים.

זאת, לאחר שהחברה דיווחה על תוצאות ביניים חיוביות של ניסוי קליני נוסף בהורמון הגדילה ארוך הטווח hGH-CTP בחולים מבוגרים הסובלים מחוסר בהורמון גדילה. נתוני הביניים של יעילות התרופה מראים כי לזריקה של hGH-CTP פעמיים בחודש יש פוטנציאל להחליף 30 זריקות יומיות של הורמון הגדילה המוזרק כיום לחולים. (לסיפור המלא)

"אם זריקה פעמיים בחודש מציגה תוצאות יעילות, מדובר בשיפור משמעותי מול מוצרים דומים הקיימים בשוק - שדורשים זריקה מדי יום", נכתב בסקירה, ומצוין כי "מניית פרולור נסחרת בתמחסור חסר, בעוד היא ממשיכה לייצג השקעה מבטיחה בתחום הביומד".