מניית היום: מזנקת ב-4% לאחר שפתחה בייצור המוני

יצרנית השבבים טאואר הודיעה במשותף עם Triune Systems על טכנולוגיה אנלוגית לניהול צריכת החשמל ■ טאואר תשתמש בטכנולוגיה של Triune לייצור המוני של שני מוצרים

יצרנית השבבים טאואר וחברת Triune Systems הודיעו במשותף היום (ג') כי החברה השנייה פיתחה טכנולוגיה אנלוגית לניהול צריכת החשמל, המתבססת על פלטפורמת ה-Power Management המתקדמת של טאואר - בטכנולוגיית ה-0.18 מיקרון.

בתוך כך, רשמה Triune את טכנולוגיית החיסכון באנרגיה הירוקה שלה, nanoSmart®, כסימן מסחרי - ועתה היא משחררת לייצור המוני בטאואר שני מוצרים המבוססים על הטכנולוגיה הזו.

טכנולוגיית ה-nanoSmart® תוכננה עבור יישומים ניידים בעלי צריכת אנרגיה נמוכה לשוק הצרכני, הרפואי והתעשייתי וכן למערכות אוטונומיות המבוססות על שבבי "קצירת אנרגיה" כגון לוחות סולאריים לייצור חשמל.

רוס טגץ, נשיא Triune Systems, אמר: "בחרנו לפתח את הטכנולוגיה שלנו ביחד עם טאואר, שכן ההיצע הטכנולוגי של החברה הוא הטוב והמתאים ביותר לצרכינו והוא שאיפשר פיתוח משותף של פתרונות יצירתיים וחדשניים".

עוד הוסיף טגץ כי "טכנולוגיית ה-nanoSmart® שלנו מרחיבה את הפלטפורמה של טאואר, ומספקת פתרון ייחודי ואמיתי שיכול לבטל את צריכת ההספק של כל מוצר הנמצא במצב standby. אנו מצפים להמשיך ולפתח עוד מוצרים חדשים ומלהיבים המבוססים על פיתוח זה".

ד"ר אבי שטרום, סמנכ"ל ומנהל החטיבה העסקית של טכנולוגיות ייחודיות בטאואר-ג'אז, אמר: "טאואר ממשיכה בפיתוח ההיצע הטכנולוגי שלה תוך שהיא מתבססת על צרכי לקוחותיה. העובדה שמומחים בטכנולוגיית ה-Power Management, כמו מהנדסי Triune, בחרו בפלטפורמת ה-PM של טאואר, מוכיחה שוב את עליונותה הטכנולוגית של הפלטפורמה שלנו".