בזק - בראש הפרסומות הזכורות; הפרסומת להוט - הכי אהובה

גיאוקרטוגרפיה: החסות של בזק משודרת ב"האח הגדול" עתירת הרייטינג, מה שמסביר את נתוני הזכירות הגבוהים ■ הפרסומת של yes היא המושקעת ביותר

הפרסומת הזכורה ביותר השבוע היא הפרסומת לבזק. הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, מובילה את מדד הפרסומות הזכורות ורושמת שיעורי אהדה הדומים לממוצע החצי-שנתי, שעומד כעת על 11.6%.

באופן חריג, לא מדובר בסרטון פרסומת אלא בחסות המשודרת במהלך התוכנית "האח הגדול". את הזכירות הגבוהה ניתן אולי לייחס הן לרייטינג הגבוה של התוכנית, והן להלימה של החסות לרוח סרטוני הפרסומת של המותג שמשודרים כבר חודשים ארוכים.

הפרסומת האהובה ביותר זה השבוע השלישי ברציפות היא הפרסומת של הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי. הפרסומת, שבה כוכבי "עספור" מגיעים כביכול לביקור באיראן, רושמת שיעורי אהדה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות.

הפרסומת של חברת הלוויין yes היא הפרסומת המושקעת ביותר השבוע. על-פי נתוני יפעת בקרת פרסום עומד היקף ההשקעה בפרסומת על 1.6 מיליון דולר במחירי מחירון. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה של 2.9% ושיעורי אהדה של 8.3%.

הפרסומת של 012 סמייל, באמצעות גליקמן-נטלר-סמסונוב, שומרת זה השבוע השני ברציפות על המקום השני, הן בדירוג הזכורות והן בדירוג האהובות.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסומות והחסויות השבוע עומד כמו בשבוע שעבר על 339.

עם זאת, היקף ההשקעה הכולל בפרסומות השבוע ירד מעט מכ-34 מיליון דולר במחירי מחירון לכ-32 מיליון דולר.

הפרסומות הזכורות והאהובות 1 פברואר
 הפרסומות הזכורות והאהובות 1 פברואר