המפיק ארנון מילצ'ן יקים "חממת תוכן" בישראל

זאת בשיתוף עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD ■ במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD

המפיק האמריקאי-ישראלי ארנון מילצ'ן יקים "חממת תוכן" בישראל, יחד עם סוכנות הייצוג והתוכן ADD. במסגרת העסקה תשקיע החברה של מילצ'ן, "ניו-ריג'נסי", בפיתוח רעיונות שיציעו יוצרים ישראליים לחברת ADD בבעלותם של ירון ליכטנשטיין והדס מוזס-ליכטנשטיין.

מוזס-ליכטנשטיין הובילה את חתימת העסקה, כאשר ADD תהפוך לנציגה הבלעדית של מילצ'ן בישראל. במסגרת זו, רעיונות שיגיעו לפיתוח ילוו על-ידי אנשיADD ונציגים של ניו-ריג'נסי, מהשלבים הראשוניים ועד לשלב ההפקה.

מילצ'ן מיוצג בהסכם על-ידי בתו, אלכסנדרה, סגנית נשיא בכירה בניו-ריג'נסי, וכן על-ידי בראד וסטון, נשיא ניו-ריג'נסי. במגעים שותף מהצד האמריקני גם אדם ברקוביץ', מנהל מחלקת הטלוויזיה בסוכנות CAA.

ניו-ריג'נסי הוקמה ב-1991, שנה לאחר שהפיק מילצ'ן את הסרט שובר הקופות "אישה יפה" בכיכובם של ג'וליה רוברטס וריצ'רד גיר. בין הסרטים שהפיקה במהלך השנים: "מר וגברת סמית'", "לשחרר את ווילי" ו"מועדון קרב". את סרטי החברה מפיצה מאז 1998 חברת פוקס המאה ה-20 של רופרט מרדוק.

מדובר בחידוש פעילות ראשון של מילצ'ן מאז החליט לחסל את כל השקעותיו בישראל בשנתיים האחרונות. בין היתר החליט מילצ'ן להפסיק להשקיע בערוץ 10, שהוא אחד משותפיו. בימים אלה מתנהלים מגעים למכירת מניותיו של הערוץ, לאחר שמילצ'ן הודיע כי לא יישאר אחד מבעלי מניותיו, אם יידרש להשקיע עוד כסף.

בראד ווסטון מסר בתגובה: "עם ההצלחה של הסדרות 'הומלנד', ו'בטיפול' בארה"ב, אנו נרגשים להתחיל לעבוד עם ADD. אנחנו מסתכלים על העסקה כצעד גדול לחזרתנו לעסקי הטלוויזיה, ונשמח שחלק גדול מההפקות בחממת התוכן עם ADD יגיעו לתעשיית הקולנוע והטלוויזיה בארצות-הברית".

הדס מוזס-ליכטנשטיין מסרה כי "מטרתנו המרכזית היא להביא את התוכן של יוצרים ישראלים לקהל האמריקני. חברת ניו-ריג'נסי היא השותף האידיאלי עבורנו לעשות את הצעד. מדובר בשיתוף-פעולה שהוא win-win לשני הצדדים".