המשבר הדיפלומטי בין ישראל וטורקיה התגלה כהזדמנות עסקית לשכנה היוונית. זו האחרונה זיהתה את הפוטנציאל העסקי בתייר הישראלי שאוהב את הנופש שלו "הכל כלול" והיום מחפש חלופה אטרקטיבית לדילים הזולים של טורקיה.
משיחה עם נציג משרד התיירות היווני בארץ עולה כי חלה עלייה משמעותית של תיירים ישראלים המגיעים ליוון, מאז פרוץ המשבר בין ישראל וטורקיה. היוונים מדווחים כי בשנה החולפת 2011 ביקרו ביוון כ-380 אלף תיירים מישראל עלייה של 20% לעומת השנים הקודמות.
לדחף של היוונים לנצל את הפוטנציאל העסקי של יש מניפסטציה בתערוכת התיירות הבינ"ל IMTM שנערכת השבוע (14-15 לפברואר) בגני התערוכה. למקום תגיע משלחת גדולה במיוחד מיוון המורכבת מ-80 נציגים של אתרי תיירות שונים, מחוזות שונים וכן סוכני תיירות שינסו לשווק לישראלים את הצד הבלתי מוכר של יוון.
הביתן היווני השנה הולך להיות הגדול ביותר בתערוכה ויתפוס את המקום שהותירו הטורקים. מארגני האירוע מסרו ל"גלובס" כי אם בתערוכה עצמה תהיה נוכחות של נציגי תיירות טורקים - הרי שזו הצטמצמה משמעותית ביחס לשנים קודמות.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.