החברה להגנת הטבע: הדיון לאישור קידוחי "מגד" לא חוקי

ביום שני הקרוב אמורה הוועדה המחוזית מרכז לדון בבקשה של חברת גבעות עולם לאישור קידוחי "מגד" 6-7-8 ■ בחברה להגנת הטבע טוענים: "הדיון אינו חוקי"

ביום שני הקרוב אמורה הוועדה המחוזית מרכז לדון בבקשה של חברת גבעות עולם לאישור קידוחי "מגד" 6-7-8. בתוך כך, פנתה החברה להגנת הטבע פנתה אתמול (ג') ליו"ר הוועדה, בבקשה להוריד את הנושא מסדר היום.

לטענת החברה להגנת הטבע, מדובר בדיון שאינו חוקי ומטרתו היא לקדם ויהי מה את קידוחי מגד, בניגוד לכללי מינהל תקין ולהחלטות קודמות של הוועדה, שדחו את הבקשה לפני כשלושה חודשים. הפנייה של החברה להגנת הטבע מצורפת למעלה וכן סדר היום של הוועדה.

בפניית החברה להגנת הטבע, שנכתבה על ידי עו"ד חגית הלמר ועו"ד נועה יאיון, מהמחלקה המשפטית של החברה להגנת הטבע, נכתב: "דיון הוועדה המחוזית בשבוע הבא, על בסיס נוהל שכלל לא גובש עדיין, יהיה דיון לא חוקי, נטול סמכות ובטל מעיקרו... והוא יעיד יותר מכל על כוונה ומטרה (מגובשת מראש), לקדם, ויהי מה, את בקשת גבעות עולם, וזאת בניגוד לכללי מינהל תקין, להצהרות גורמי הממשלה ולהחלטות קודמות של הוועדה המחוזית. אשר על כן, יש להסיר מיידית את הדיון בעניין גבעות עולם מסדר יומה של הוועדה".