מגדל תעניק לשיכון ובינוי אשראי לפרויקט מעונות סטודנטים

גובה האשראי יעמוד על 255 מיליון שקל ■ הפרויקט כולל הקמת 8 בניינים במתחם של אוניברסיטת ת"א ■ בעבר העניקה מגדל מימון דומה לחברה לבניית מעונות במתחם איינשטיין

שיכון ובינוי נדל"ן חתמה על הסכם עם קבוצת מגדל על העמדת אשראי למימון מתחם ברושים בפרויקט מעונות הסטודנטים באוניברסיטת תל אביב. מדובר על אשראי בהיקף של עד 255 מיליון שקל שישמש את החברה להקמת 8 בניינים במתחם של אוניברסיטת תל אביב.

הסכם זה מגיע לאחר הסכם קודם בין החברות להעמדת מימון בסך של כ-70 מיליון שקל לשיפוץ מעונות הסטודנטים במתחם איינשטיין אותו כבר ביצעה החברה.

הבניה במתחם הברושים צפויה להתחיל בתקופה הקרובה ואכלוס המבנים צפוי לקראת תחילת שנת הלימודים של 2013. היקף העבודות בפרויקט מסתכמות בכ-350 מיליון שקל, מתוכן שיכון ובינוי סולל בונה תשתיות תבצע עבודות בהיקף של כ-180 מיליון שקל.

שיכון ובינוי קיבלה לידיה את הפרויקט בסוף 2008, הכולל הקמת תשתיות לכ-2,300 מיטות מתוכן כ-1,000 בדירות סטודיו מרוהטות ומאובזרות והפעלתן.

מנכ"ל שיכון ובינוי, עופר קוטלר אמר היום: "קבוצת שיכון ובינוי גאה להביא בשורה של ממש לפרוייקט מעונות הסטודנטים באוניברסיטת תל-אביב, ברמת התכנון, הביצוע ובכך שהייתה החלוצה שהכניסה לפרוייקט מסוג זה אלמנטים ירוקים המתחשבים בסביבה. חוסנה של הקבוצה שוב בא לידי ביטוי בפרוייקט הזה, שנמסר כחצי שנה לפני המועד המתוכנן. שיכון ובינוי מצליחה להציג אופק ברור ואסטרטגיה מתאימה למציאות. חלק גדול מההצלחה שלנו נתמך באמון שאנו מקבלים משוק ההון, ועל כך הייתי רוצה להודות לכל המעורבים בעסקה".

מנכ"ל שיכון ובינוי נדל"ן, תמיר דגן :"מדובר בבשורה של ממש עבור ציבור הסטודנטים. שיכון ובינוי חרטה על דגלה בנייה לאוכלוסייה זו ואני שמח שאנו עומדים ביעד שהצבנו לעצמנו. בימים של חוסר ודאות בשוק הנדל"ן, שיכון ובינוי נדל"ן הוכיחה כי היא אי של שקט ויציבות בסערה שעוברת על הענף".