המלצה חמה: "קנו מניות מזור רובוטיקה - תזנק ב-160%"

בבית ההשקעות לדנבורג טלמן, אשר פיליפ פרוסט מכהן כיו"ר שלו, מעניקים המלצת "קנייה" לחברה: "קיים שוק פורה בו למזור הזדמנויות צמיחה משמעותיות"

בבית ההשקעות לדנבורג טלמן (Ladenburg Thalmann) האמריקני, החלו לסקור היום (ה') את מניית מזור רובוטיקה - כשהם מעניקים לחברה המלצת "קנייה", עם מחיר יעד של 10.5 שקל למניה - המשקף פרמיה של 160% על מחירה בשוק (4.04 שקלים). יו"ר לדנבורג טלמן הינו פיליפ פרוסט, יו"ר טבע.

"אנו מאמינים כי קיים שוק פורה, בעיקר בארה"ב, בו למזור הזדמנויות צמיחה משמעותיות למוצרים וכן למתכלים", כותבים האנליסטים בבית ההשקעות. "אנו מאמינים כי מיקוד החברה במכירות ושיווק בארה"ב שהחל במחצית השניה של 2010 מתחיל לתת את אותותיו וישנה האצה במכירת המוצרים והכנסתם לשימוש".

בלדנבורג מעריכים כי מכירות מערכות הרנסאנס של מזור יסתכמו בכ-13 מערכות בשנת 2012 ובכ-19 מערכות ב-2013 - ויגדילו את היקף המערכות המותקנות בעולם ל-44 ו-63 בהתאמה. כיום כ-15 אלף שתלים השותלו ביותר מ-2,500 ניתוחים.

עוד הודיעה היום מזור רובוטיקה כי חתמה על הסכם חדש למכירת המערכת הרובוטית, ה-Renaissance (רנסאנס), לבית החולים Tri-City Medical Center שבקליפורניה, ארה"ב.

בית החולים Tri City הוא מרכז כירורגי וטראומה אזורי בקרבת סן-דייגו שבמסגרתו פועלת מחלקת ניתוחי עמוד שדרה. מזור תספק ותתקין את מערכת בשבועות הקרובים. בכוונת בית החולים להתחיל ולהשתמש במערכת הנרכשת באופן מיידי.

לאחר התקנת המערכת שנמכרה לבית החולים Tri-City, תפעלנה בארה"ב 10 מערכות רובוטיות, בין היתר, במדינות ג'ורג'יה, טקסס וקליפורניה.

מנכ"ל מזור רובוטיקה, אורי הדומי, ציין: "מכירה זו, הינה נדבך נוסף באסטרטגיית השיווק והמכירות של החברה בארה"ב. יתרונותיה הייחודיים של מערכת ה-Renaissance והניסיון החיובי המצטבר של הרופאים ובתי החולים השונים בארה"ב, מסייעים למזור, לקדם ולהשלים עסקאות מכירה".