פסגת הנדל"ן תקיים פאנל "שינוי בינוי עירוני" במעמד השר אטיאס

במושב "שינוי בינוי עירוני" ידונו בתמהיל המגורים החדש ובמעמדן של הרשויות המקומיות מול משרד השיכון ■ במסגרת המושב ייחשף סקר הנדל"ן הגדול של "גלובס" בשיתוף "חקר רייטינג"

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס", שתיערך ב-5 במארס בתל אביב בשיתוף בנק מזרחי-טפחות ובהשתתפות בכירים מענף הנדל"ן, תעלה את מושב הדיון "שינוי בינוי עירוני", שייערך במעמד שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס. במסגרת המושב ידונו בתמהיל המגורים החדש ובמעמדן של הרשויות המקומיות מול משרד השיכון. בנוסף תהיה התייחסות מיוחדת לענף הסולאר שכבר זכה לכינוי "הנדל"ן החדש".

ד"ר לינהוי סוי, מנהל אסטרטגיה גלובלית והמדען הראשי ב-ET Solar העולמית יישא דברים, ופרופ' יוג'ין קנדל, ראש המועצה הלאומית לכלכלה במשרד ראש הממשלה יישא דברים גם כן.

בהמשך יתקיים דיון בהשתתפות מרים פיירברג, ראש עיריית נתניה; בני וקנין, ראש עיריית אשקלון; חיים אביטן, ראש עיריית חדרה; אבי מאור, מנכ"ל קבוצת חנן מור; עו"ד ליטל גינדי מטלון, מנכ"ל משותף ובעלים של גינדי החזקות; בנצי ליברמן, מנהל מינהל מקרקעי ישראל ודב צור, ראש עיריית ראשון לציון. את הדיון ינחה דרור מרמור, עורך מוסף הנדל"ן של "גלובס". במסגרת המושב ייחשף סקר הנדל"ן הגדול של "גלובס" בשיתוף "חקר רייטינג".

פסגת הנדל"ן השנתית של "גלובס" תצביע על הכיוונים אליהם הולך הענף ותנסה לפזר את מרבית העננים. במסגרת הוועידה יוצגו הסוגיות הבוערות והנושאים העכשוויים ביותר בשוקי הנדל"ן בישראל ובעולם. יועלו לדיון המגמות האחרונות והדילמות השונות שהתעוררו בשנה האחרונה ועלו על סדר היום הציבורי.

לפרטים ולהרשמה* 5988