אפריקה ישראל מגורים מעלה קמפיין פרסומי חדש

הקמפיין, בהיקף מוערך של כ-1.8 מיליון שקל, עולה באמצעות משרד הפרסום גיתם תחת המסר: "לפעמים שווה לעצור רגע ולהקשיב"

חברת אפריקה ישראל מגורים, מקבוצת אפריקה ישראל, מעלה לאוויר קמפיין פרסומי ארצי חדש תחת המסר: "לפעמים שווה לעצור רגע ולהקשיב". היקף הקמפיין מוערך בכ-1.8 מיליון שקל.

בתקופת המבצע תוענק לרוכשי הדירות, בחודש מארס בלבד, גם הנחה מיוחדת במגוון אתרים בערים.

הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם BBDO, יעלה היום (ב') בטלוויזיה, על גבי שילוט חוצות, בעיתונות, ובאינטרנט למשך 3 שבועות.

בקמפיין שולב מהלך ייחודי בו הוצבו מצלמות נסתרות בשטח, ועוברי אורח התבקשו לעצור רגע ולהקשיב להצעה. אלה שעצרו לרגע הרוויחו 50 שקל במתנה.