הבאזז רק הועיל: "האח הגדול" מובילה את טבלת הרייטינג השבועית

תוכנית הריאליטי השנויה במחלוקת של קשת מתברגת 3 פעמים בטבלה ■ התוכנית "The Voice" של רשת ניצבת במקום הרביעי בטבלה עם רייטינג של 30.3%

השידור החוזר של הסרט "איך עושים את 'האח הגדול'" של גואל פינטו ממקם את הריאליטי השנוי במחלוקת של זכיינית ערוץ 2 קשת 3 פעמים בטבלת הרייטינג השבועית. הסרט התיעודי מגיע אל המסך כתשובה ישירה לתחקיר "ידיעות אחרונות" סביב נושא התרופות הפסיכיאטריות שחולקו לכאורה בתוכנית, והנתון הגבוה שלו זכה הסרט - 25.1% - מוכיח כי הנושא אכן מושך עניין רב.

ריאליטי "האח הגדול" בעונה הנוכחית מוביל בגדול בטבלת הצפייה, כשביום ראשון משיגה התוכנית נתון של 43.2% צפייה. משדר ההדחה ששודר ביום שלישי מגיע ל-38%.

"The Voice" של רשת ניצב במקום הרביעי בלבד בטבלה השבועית, עם חזרה לנתונים פרופורציונליים של 30.3%; כאשר "עובדה" של קשת, עם הראיון עם שלמה בניזרי, משיגה 30.8% צפייה. עוד בתחום התיעודי: "הסיפור" של רשת, בהגשתה של לינוי בר-גפן, רושמת 23.7% צפייה - ירידה קלה לעומת שבועות קודמים.

"ארץ נהדרת" של קשת רשמה השבוע נתון הנמוך שלה לעונה זו, אם כי לא נמוך כלל - 29.4%.

בסך-הכול לזכיינית קשת יש 6 מופעים בטבלה השבועית, לעומת שניים בלבד לרשת. זאת, בעיקר בשל ההחלטה לשדר השבוע את תחרות מלכת היופי במקום משדר נוסף של "The Voice". טקס מלכות היופי זכה לרייטינג של 22.5%, מה שמוכיח כי הוא עדיין שומר על רלוונטיות מסוימת.

"פנים אמיתיות" של אמנון לוי היא התוכנית הנצפית ביותר של ערוץ 10 השבוע עם 15.3% רייטינג.

בתחום הדרמה, בעוד "עבודה ערבית" של קשת משתבצת באופן קבוע בעשירייה המובילה של השבוע, הפעם עם 24.2% - "המיוחדת" של רשת, בעלת הפוטנציאל הרב, הולכת ונעלמת ומסתפקת השבוע ב-15.3% צפייה בלבד. לערוץ 10 אין בתחום זה מה לחדש.

"חדשות השבת" של חדשות 2 עם 26.5% צפייה, והממוצע השבועי של המהדורה המרכזית של הערוץ הוא 24.5%.

משקי בית
 משקי בית