אפקט "לינסניטי" עובד: הסכם חסות ראשון לג'רמי לין

שחקנה המדובר של ניו יורק ניקס, שכלל לא מחזיק במכונית פרטית, ישמש בשנתיים הקרובות כפרזנטור של חברת הרכב וולבו

הטירוף סביב שחקנה האמריקני-אסייתי של ניו יורק ניקס, ג'רמי לין, מעט נרגע בשבועות האחרונים, יחד עם הפורמה של הקבוצה על הפרקט (הפסידה ב-6 מתוך 10 המשחקים האחרונים שלה). אבל זה לא אומר שאפשר להגיד שלום באופן סופי ל"לינסניטי": אחרי מו"מ שנמשך מספר שבועות, חתם לפנות בוקר (ג') הגארד רשמית על הסכם החסות המשמעותי הראשון שלו, עם חברת הרכב השבדית וולבו.

במסגרת ההסכם, יופיע לין בפרסומות של וולבו בשנתיים הקרובות, וישמש כ"שגריר המותג". הפרסומת הראשונה בכיכובו של לין צפויה להיות משודרת בתום עונת ה-NBA הנוכחית. לין, שמשכורתו השנה בניקס עומדת על 762,195 דולר, כלל לא מחזיק כרגע ברכב משלו (טוען שהוא מסוגל לחיות ולהסתדר בניו יורק ללא מכונית).

לפי הערכות, וולבו, שמוכרת כיום כ-400 אלף מכוניות מדי שנה בסין, תכפיל עד סוף העשור הנוכחי את הכמות הזאת, גם בגלל השפעה חיובית מצד חוזה החסות של לין.