דרך חדשה לשמריך ונויברגר עם שותפים ותיקים

שני המנכ"לים לשעבר בדש-איפקס מתכננים להקים בית השקעות שיעסוק גם בבנקאות להשקעות ובעסקאות בשוק ההון ■ ל"גלובס" נודע כי הם יצרו קשר עם חלק מהמשקיעים הקודמים שלהם, ביניהם נתן חץ ומוזי ורטהיים

עידו נויברגר וויקטור שמריך ייצאו בקרוב לדרך חדשה לאחר כהונה בת כשבע שנים כמנכ"לים משותפים בדש-איפקס. השניים מתכננים להקים בית השקעות שיעסוק גם בבנקאות להשקעות ובעסקאות בשוק ההון. ל"גלובס" נודע כי הם כבר יצרו קשר עם חלק מהמשקיעים הקודמים שלהם בדש-איפקס, וביניהם נתן חץ ומוזי ורטהיים.

בתגובה אמר היום נתן חץ, כי "יש לי היכרות רבת שנים עם נויברגר ושמריך, אני חושב שהם אנשים מוכשרים ומצוינים. השקעתי בעבר בדש-איפקס וזו הייתה השקעה מאד מוצלחת, ולכן כשייצאו לדרך חדשה בתחום הפיננסים, אשמח להשקיע איתם". לא ניתן היה לקבל את תגובת ורטהיים. בעבר סידרו נויברגר ושמריך אקזיטים נאים לורטהיים ולחץ: כאשר רכש אלי ברקת את השליטה בבית ההשקעות, מכר חץ את מניותיו תמורת כ-90 מיליון שקל, ו-וורטהיים קיבל מהמכירה 132 מיליון שקל.

נויברגר ושמריך עצמם מכרו אשתקד את יתרת מניותיהם בבית ההשקעות, כאשר מאז שנת 2005 גרפו השניים - במכירת מניות, דיבידנדים שקיבלו והשכר לו זכו (שכלל רכיב בונוס הנגזר מהרווח הנקי) - סכום מצטבר של קרוב ל-200 מיליון שקל.