טריפל לפרסומת של בזק: הכי זכורה, אהובה ומושקעת

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של שוקולד השחר מתברגת לטבלאות עם השקעה כספית נמוכה, בזכות הפרזנטורים הלא שגרתיים

חברת בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי, מצליחה השבוע להוביל את דירוג הפרסומות השבועי ב-3 פרמטרים שונים.

בדירוג הפרסומות האהובות מובילה השבוע חסות של חברת התקשורת, המשודרת בתוכניות "האח הגדול", ומקדמת את שיחות הפנים של החברה תחת הסלוגן "למה אתה לא מתקשר מהבזק". שיעורי האהדה לחסות, בכיכובו של הפרזנטור הקבוע גידי גוב, מעט נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות עומד על 23%, כאשר עוצמת האהדה נמוכה ב-20% מהממוצע. מניתוח דמוגרפי של האהדה לפרסומת עולה כי שיעורי האהדה לפרסומת נמוכים בקרב קהל הצופים בעלי הכנסה הגבוהה מהממוצע.

את דירוג הזכורות כובש סרטון פרסומת של בזק, גם הוא באמצעות אדלר-חומסקי&ורשבסקי, בכיכובם של גידי גוב ושלמה בראבא. הסרטון מקדם מבצע לשדרוג חבילת הגלישה בו מקבלים הלקוחות Smart TV. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 11.7%.

סרטון ה-Smart TV של החברה מוביל גם את טבלת הפרסומות המושקעות ביותר מבחינה תקציבית השבוע. סך ההשקעה בפרסומת עומד על כ-1.9 מיליון דולר (מחירי מחירון, לפי נתוני יפעת בקרת פרסום) - עלייה בהשוואה לפרסומת המושקעת ביותר בשבוע שעבר (1.4 מיליון דולר) שהייתה של חברת נגב.

עשור של היעדרות

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין כי "לאחר עשור של היעדרות מהמדיה, קמפיין הפרסום של שוקולד השחר, באמצעות פרסום ענבר-מרחב-ניסן, נכנס למדד הזכורות ואהובות והשיג בולטות ביחס להשקעה הנמוכה (87 אלף דולר בלבד). זאת בזכות פרזנטורים לא שגרתיים - אברום בורג וסנדרה שדה, והניגוד בין מה שהם מייצגים בחיי היומיום לבין המוצר עצמו".

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה מעט ביחסית לשבוע הקודם, כאשר מספרן עומד על 429 (בהשוואה ל-418 בשבוע שעבר).

במקביל נרשמה עלייה בסך התקציבים שמושקעים כל שבוע בקמפיינים הפרסומיים, העומד על כ-43.3 מיליון דולר (בהשוואה ל-40 מיליון דולר בשבוע שעבר).

אהובות זכורות
 אהובות זכורות