פדקס היכתה התחזיות ברבעון השלישי עם רווח של 521 מ' ד'

חברת השילוח הבינלאומית פדקס פרסמה היום לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, את דוחותיה הכספיים לרבעון הפיסקאלי השלישי כאשר היכתה את התחזיות גם בשורה התחתונה וגם בעליונה

חברת השילוח הבינלאומית פדקס פרסמה היום (ה') לפני פתיחת המסחר בוול סטריט, את דוחותיה הכספיים לרבעון הפיסקאלי השלישי כאשר בשורה התחתונה החברה היכתה את התחזיות לאחר שפרסמה כי רווחיה לרבעון זה הוכפלו ביחס לרבעון המקביל אשתקד.

רווחיה של החברה הסתכמו ברבעון השלישי ב-521 מיליון דולר, זאת לעומת רווח של 231 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד או 1.63 דולר למניה לעומת 73 סנט למניה ברבעון המקביל. קונצנזוס האנליסטים עמד על רוווח של 1.21 דולר למניה בלבד.

גם בשורת ההכנסות היכתה החברה את התחזיות כאשר דיווחה על עלייה של 9% בהכנסות ל- 10.56 מיליארד דולר, כאשר קונצנזוס האנליסטים צפה לה טווח הכנסות של 10.2-10.6 מיליארד דולר.

בחברה מייחסים את התוצאות הטובות בעיקר לעונת החגים בארה"ב ששברה שיאי מכירות, כאשר חטיבת השילוח הקרקעית הציגה נתונים טובים יותר מהחטיבה האווירית וסייעה לתמוך בהפסדים שנוצרו בחטיבה זו, שנקלעה לקשיים עקב הביקושים הפוחתים למשלוחים אווירייים בייחוד לאזור המזרח.

פדקס עוסקת בשילוח מטענים ומתפעלת ציי אוויר וקרקע שפועלים ביותר מ-130 מדינות. בדצמבר אשתקד הודיעה החברה על תוכנית התייעלות במסגרתה היא החליפה את מטוסי הבואינג הוותיקים שברשותה במטוסים חדשים החסכוניים יותר בדלק.

החברה היא בעלת שווי שוק של 29.76 מיליארד דולר ונסחרת במכפיל רווח של 17.3. מאז אוקטובר 2011 מניית החברה זינקה ביותר מ-53% ומתוך כ-30 אנליסטים המסקרים אותה בוול בטריט 21 מהם העניקו לה המלצת "קניה" ומחיר יעד ממוצע של 107 דולר למניה - פרמיה של כ-14% על המחיר שבו היא נסרחת בשוק.