הפועלים ישיק אפליקציה לניהול חשבון הבנק מהאייפד

באפליקציית פועלים HD הלקוחות יכולים לצפות ולנהל את חשבונם מהאייפד במסך אחד ■ האפליקציה כוללת מסך News Feed, המאפשר תצוגה עדכנית של הפעילויות האחרונות בחשבון ■ בנק לאומי צפוי להוציא את האפליקציה הייעודית שלו בשבוע הבא

התחרות בין הפועלים ללאומי מתרחבת עם הטכנולוגיה. בנק הפועלים השיק אפליקציה לניהול החשבון מהאייפד - פועלים HD. השימוש באפליקציה יוצע לכלל לקוחות הבנק השייכים לשירות "פועלים באינטרנט". כיום, לבנק הפועלים 1.3 מיליון לקוחות ישירים, ובהם 600 אלף לקוחות המשתמשים בשירותי הבנקאות בסלולר. בנק לאומי צפוי להוציא את האפליקציה הייעודית שלו בשבוע הבא.

האפליקציה של הפועלים מאפשרת ללקוחות לצפות ולנהל את חשבונם מהאייפד במסך אחד. שפת האפליקציה מבוססת על האופן שבו מתנהלים הלקוחות בפייסבוק ובטוויטר.

פעולות הלקוח מתויגות לפי סוגן, כך שניתן לעקוב אחריהן ביתר קלות. "זו חוויית בנקאות שונה, אינטואיטיבית וקלה להבנה. לצד תצוגת המידע הקלאסית, מספקת האפליקציה ללקוח את המידע העדכני ביותר בחשבון, באופן שבו הוא מורגל לצרוך אותו ברשתות החברתיות", אמרה ראש האגף לבנקאות ישירה בבנק הפועלים, מירב ספקטורובסקי ששון.

האפליקציה כוללת מסך News Feed, המאפשר תצוגה עדכנית של הפעילויות האחרונות בחשבון - בהתאם לעולם התוכן של הלקוח. לדוגמה, אם נעשתה רכישה בכרטיס אשראי ברשת אופנה כלשהי, הפעולה תופיע כבר למחרת במסך ה-News Feed - כולל שם בית העסק. לפירוט נרחב יותר, הלקוח יוכל ללחוץ על שם בית העסק, ולצפות בפירוט העסקאות שביצע שם.