אחים חג'ג' במו"מ לרכישת קרקע לבניין מגורים בר"ג

הקבוצה מתכוונת לבנות בניין מגורים בן 25 קומות וכ-120 דירות ■ עפ"י ההסכם המתגבש קבוצת חג'ג' תחזיק ב-50% מהקרקע, כשהאחוזים הנותרים יחולקו בצורה שווה בין רוני מאנה ואורי דורי

קבוצת חג'ג' , באמצעות החברה הציבורית רג'נסי ובשיתוף עם אורי דורי ורוני מאנה, מנהלים משא ומתן מתקדם לרכישת אופציה למגרש ב"משולש הגדול" ברמת גן. בכוונת היזמים לגבש קבוצת רכישה במקום לבניית בניין מגורים בן 25 קומות ו-120 דירות.

על פי ההסכם בין היזמים, רג'נסי של האחים חג'ג' תחזיק ב-50% מהפרויקט כאשר מאנה ודורי יחזיקו במחצית הנותרת בחלקים שווים (25% כל אחד). את הקרקע מתעתדים השלושה לרכוש משלוש החברות היזמיות המחזירות במרבית הזכויות במתחם אזורים, אשדר וצמח המרמן.

מתווה האופציה עליו נערך כעת משא ומתן נותן לרוכשיה חמישה חודשים לארגן קבוצת רכישה על המגרש ועלות האופציה היא 2 מיליון שקלים. אם תמומש האופציה, הדבר יעשה על פי עלות קרקע של 125 מיליון שקלים כולל מע"מ.

אם אכן תגובש במקום קבוצת רכישה, יהיה זה המגדל הראשון מבין חמישה מגדלים, במתחם. שלושה מגדלים נוספים עתידים להיבנות על ידי אשדר, אזורים וצמח המרמן, ואחד נוסף על ידי בעלים פרטיים.

מדובר בפרויקט השלישי של החברה הציבורית רג'נסי שבשליטת האחים צחי ועידו חג'ג', זאת לאחר שרכשה קרקע בפינת הרחובות שד"ל-רוטשילד בתל אביב להקמת מגדל בן 30 קומות, שייועד למגורים ולמלונאות או מסחר, ומגדל משרדים בן 20 קומות שייבנה על הקרקע עליה שוכנים כיום אולמי רסיטל.

שטחו של מתחם המשולש הגדול הוא 235 דונם והוא גובל בכפר אז"ר ממערב, בר אילן בצפון, תל השומר בדרום וקרית קריניצי ממזרח. התב"ע שחלה על המתחם מאפשרת הקמת 980 יחידות דיור ופארק ירוק ששטחו כ-40 דונם.

מנכ"ל קבוצת חג'ג', עידו חג'ג': "האזור נמצא בין קריית אונו לרמת גן, ונהנה מרמת ביקושים גבוהה מאוד. רבים מהתושבים באזור חיכו שהשכונה תצא לפועל ואנחנו שמחים להיות הבניין הראשון שייבנה".

יו"ר דירקטוריון קבוצת חג'ג', עו"ד צחי חג'ג': "כפי שהצהרנו, קבוצת חג'ג' ממשיכה ליזום עסקאות רווחיות לקבוצות רכישה גם בתקופה הנוכחית ומרחיבה את פעילות הנדל"ן למגורים באמצעות חברת הבת רג'נסי שרכשה בסוף 2011. במקביל, אנו ממשיכים לפעול כל העת לאיתור הזדמנויות עסקיות גם בתחום הייזום התואמות את האסטרטגיה שלנו."