מיקרוסופט ישראל מציגה פתרונות עסקיים חדשים

הציגה בכנס Be Next שני מוצרים חדשים לארגונים, שיאפשרו שליטה בהוצאות, המשכיות עסקית, הקטנת סיכונים ושיפור תפוקות העובדים

מיקרוסופט ישראל הציגה אתמול (ב') במסגרת כנס Be Next שני מוצרים חדשים לארגונים: SQL Server 2012 ו-System Center 2012. לטענת החברה, השירותים החדשים יאפשרו לארגונים: שליטה בהוצאות, המשכיות עסקית, הקטנת סיכונים ושיפור תפוקות העובדים.

"כיום קצב ההיווצרות של נתונים מהיר יותר מאי פעם וארגונים מחפשים דרכים לנהל, לעבד ולנתח אותם", אומר דני ימין, מנכ"ל מיקרוסופט ישראל. "מיקרוסופט מציעה פלטפורמה שבליבה שרת SQL Server 2012, ובאמצעותה ניתן לניהול נתונים מכל סוג. שרת System Center 2012 מוסיף רובד נוסף לחידוש הפנים העסקיות של הארגון. באמצעותו ניתן להקים בקלות ובמהירות ענן פרטי, לייעל את משאבי ה-IT, להעלות את רמת השירות - וזאת תוך שימור מלוא ההשקעות. כשהענן הפרטי הופך למוצר מדף נוח וידידותי - עסקים רבים יותר יוכלו ליישמו, כפי שאנו צופים שאכן יקרה".

System Center 2012 מנהלת באמצעות מחשוב ענן את מחזור החיים של תשתיות המחשוב במרכז הנתונים. ענן פרטי הוא הפתרון של מיקרוסופט לספק לארגונים דרך מהירה להעברת שרתים מסביבת הפיתוח לסביבת הייצור, כמו גם לייצר לשרתים אפליקציות לאתרים מרוחקים במהירות. המערכת מייעלת את ההתקנה ומפחיתה את משך הזמן הנדרש לפריסה ממספר ימים למספר שעות.