חשד: עובד בנתב"ג ניסה להבריח 12 אלף כדורי אין-אונות

ביהמ"ש האריך ב-3 ימים את מעצרו של בכיר באחת החברות שנותנת שירותים בנתב"ג ■ חשוד שניסה להבריח 315 קרטוני סיגריות ו-12 אלף כדורי "טייגר קינג"

בית משפט השלום ברמלה הורה היום (ד') להאריך ב-3 ימים את מעצרו של עובד בכיר באחת החברות שנותנת שירותים בנתב"ג, החשוד בניסיון הברחה של כ-315 קרטוני סיגריות וכ-12 אלף כדורי כדורי אין-אונות - בשווי כולל של כ-100 אלף שקל.

העובד נעצר בעקבות פעילות סמויה של עובדי מכס נתב"ג במסוע מזוודות בטרמינל 3, שקלט מזוודות מטיסה שהגיעה ממוסקבה לתל-אביב, במסגרתה נצפו שניים מעובדי החברה הנותנת שירותים לנתב"ג, כשהם לוקחים 3 מזוודות ממסוע המזוודות ומעבירים אותן לכיוון שער הפונה לשטח הקרקעי אווירי.

החשוד נצפה כשהוא מגיע עם רכב לשטח הקרקעי אווירי ומתכוון להעמיס את 3 המזוודות על רכב החברה. 3 העובדים והכבודה עוכבו לבדיקה על-ידי עובדי המכס. בדיקת המזוודות העלתה כי הן מכילות כ-315 קרטוני סיגריות ועוד כ-12 אלף כדורי אין-אונות מסוג "טייגר קינג".

מהבקשה שהוגשה לבית המשפט עולה כי בחקירתו טען החשוד כי מעט לאחר חצות התקשר אליו, לטלפון הנייד של החברה, אדם ממספר חסום. לדבריו, אותו אדם דיבר אליו בבוטות ואמר לו כי המזוודות שלו לא הגיעו והוא דורש להעבירן אליו באופן מיידי.

כמו כן, לטענת החשוד אותו אדם מסר לו את מספרי המזוודות, אולם הדף בו המספרים היו אמורים להירשם לא נמצא ברשותו של החשוד - קרי, לפי הבקשה החשוד ידע מראש על מספרי המזוודות, בכדי שיוכל למסור אותן לעובדיו, ואלה ידאגו להעבירן אל החשוד.

עוד אמר החשוד כי אינו מכיר את האדם, וכי מדובר באירוע חריג שלא נתקל בו מעולם עד עתה. החשוד הכחיש את מעורבותו בניסיון הברחת המוצרים והוצאת המזוודות מהשטח הסטרילי לשטח הציבורי, וזאת ללא בדיקת מכס ותשלום מסים.