"סיסקו תהיה אפל הבאה: תזנק ב-200% לרמה של 60 דולר"

באתר הכלכלי The Street ערכו סקירה מקיפה שנועדה לסייע למצוא את מניית הטכנולוגיה הבאה ■ "סיסקו אינה מקבלת מספיק קרדיט בוול סטריט, והמשקיעים מתעלמים מהעובדה שהיא אחת החברות היחידות שהתכוננה לגידול המשמעותי בתעבורת האינטרנט"

בעוד ענקית הטכנולוגיה אפל נכנסה לסיחרור במהלכו היא איבדה יותר מ-6% בשבוע החולף ובסך הכל יותר מ-12% מאז שקבעה את שיא כל הזמנים שלה - 644 דולר למניה, משקיעים רבים מנסים לאתר את מניית הטכנלוגיה הבאה שתפרוץ למעלה. באתר הכלכלי The Street ערכו סקירה מקיפה שנועדה לסייע למצוא את המניה המגלמת בתוכה ערך רב ואף עלולה לצמוח למימדי הענק של אפל.

"למצוא מניית טכנלוגיה הנסחרת במכפילים סבירים זה כמו למצוא מחט בערמת שחת", אומר ריצ'ארד סיינטבילוס, אנליסט הכותב באתר. "עם זאת, כאשר בוחנים את כל התנאים הכוללים את ההכנסות, הצמיחה העתידית ושיעור הדיבידנד שהחברה מחלקת, ניתן לסמן את ענקית האינטרנט סיסקו שמועמדת להיות אפל הבאה להגיע לרמה של 60 דולר למניה בתוך 3 שנים - פרמיה של 200%".

סיינטבילוס טוען כי אופק הצמיחה ופוטנציאל ההתרחבות של סיסקו הוא הגבוה והוב ביותר בשוק המניות כיום, או לפחות בסקטור הטכנלוגיה. לפי סיינטבילוס, אחד מהצעדים שביצעה החברה לאחרונה וגורם לה להיות כל כך אטרקטיבית הוא ריכשת חברת NDS - ספקית מובילה של טכנלוגיה להעברת תכני וידאו מאובטחים. "מהלך זה יאפשר לסיסקו להרחיב את הפעילות שלה ולספק תוכן טלוויזיוני למכשירים סלולרים ביעילות רבה יותר".

באתר מציינים את העובדה שלפי דוח שפרסמה לא מזמן סיסקו, תעבורת המידע הסלולרי צועדת לקראת פיצוץ, בעיקר בשל הגידול המאסיבי בצרכני הסמארטפונים, והיא תהיה שם כדי לספק את הפתרונות ל"פקק האינטרנט הגדול".

"סיסקו אינה מקבלת מספיק קרדיט בוול סטריט, והמשקיעים מתעלמים מהעובדה שהיא אחת החברות היחידות שהתכוננה לגידול המשמעותי בתעבורת האינטרנט בכלל ולזאת הסלולרית בפרט, כך שהיא תהיה מוכנה לספק את השירותים שיאפשרו לספקיות האינטרנט והסלולר לפעול כראוי, כך שאם אתם בין המשקיעים המחפשים את אפל הבאה, כדאי שתשקלו בכובד ראש את סיסקו", מסביר סיינבילוס.