מסתמן: ראובני-פרידן יטפל בתקציב הפרסום של סימילאק

ב-2011 עמד תקציב הפרסום של סימילאק על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, משרד הפרסום ראובני-פרידן צפוי לטפל בתקציב הפרסום של סימילאק - כך נודע ל"גלובס". מול המשרד מתנהל בשלב זה דיון מסחרי שאמור לסכם את זכייתו במכרז על התקציב.

זה התקציב השני שבו זוכה המשרד ביומיים האחרונים: רק אתמול (א') התבשר ראובני-פרידן על זכייתו בתקציב רכבת ישראל.

כפי שנחשף לראשונה ב"גלובס", באחרונה הוחלט בסימילאק להוציא את תקציב הפרסום למכרז.

להתמודדות הוזמנו מעגל מצומצם של משרדי פרסום: באומן-בר-ריבנאי, ראובני-פרידן, G גרופ ושלמור-אבנון-עמיחי שטיפל בתקציב בשנים האחרונות.

לאחר תום המצגות עמדו בקו הגמר ראובני-פרידן ומי שנחשב עד שלב זה לאנדרדוג: שלמור-אבנון-עמיחי, שהצליחו להפתיע את סימילאק ברמת האסטרטגיה והקריאייטיב. עם זאת, בסופו של דבר הוכרעה ההתמודדות לכיוון ראובני-פרידן.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי היקף הפרסום של סימילאק ב-2011 עמד על 7.1 מיליון דולר במחירי מחירון, שהם כ-3 מיליון דולר במחירים ריאליים. ב-2010 עמד היקף הפרסום של החברה על 5.8 מיליון דולר, וב-2009 על כ-7.1 מיליון דולר במחירי מחירון.

בסימיליאק סירבו להגיב לידיעה.