מוריסיי וכריס קורנל בדרך להופעה בארץ

כריס קורנל יופיע ב 16 ביולי בזאפה אמפי שוני בבנימינה וב- 17 בחודש בתיאטרון נוקיה בתל אביב ■ מוריסי יופיע ב 21 ביולי בביתן 1 במתחם גני התערוכה בתל אביב

נמשך גל מופעי היבוא המוזיקליים לקיץ 2012. המפיק שוקי וייס אישר אמש (יום א') את שובם לישראל של מוריסי, שלוש שנים אחרי הופעתו הקודמת בארץ, וכריס קורנל שהופיע בארץ לפני שנתיים. קורנל החל את הקריירה שלו כסולן ההרכבים המצליחים Soundgarden ו Audioslave, והמשיך לקריירת סולו משגשגת לא פחות שביססה את מעמדו כאחד מזמרי הרוק הטובים בעולם כיום. ביקורו הצפוי יהיה חלק מסיבוב הופעות עולמי של המופע האקוסטי Songbook, בו הוא מבצע ממיטב שיריו מכל הזמנים בעיבודים אינטימיים לצד גרסאות כיסוי לשירים של מייקל ג'קסון, בוב מארלי, ג'ון לנון לד זפלין ועוד.

מוריסי החל את דרכו כבר בתחילת שנות ה 80' כסולן ושותף ביצירת שיריה של אחת הלהקות האהובות של העשור: הסמית'ס. שירי ההרכב היטיבו לבטא את הבלבול, התסכול והבדידות של צעירים באשר הם והפכו המנונים עבור דור שלם. מוריסי המשיך ליצור בהצלחה גם אחרי פירוק ההרכב ותחילת קריירת הסולו שלו, והוא יגיע לארץ במסגרת סיבוב הופעות עולמי לקידום אלבום האוסף "The very best of Morrissey". מה שמבטיח רפרטואר על טהרת להיטים גדולים מימי הסמית'ס ועד אלבומי הסולו.

כריס קורנל יופיע ב 16 ביולי בזאפה אמפי שוני בבנימינה (מחיר כרטיס 265 שקלים), וב 17 בחודש בתיאטרון נוקיה בתל אביב (מחיר כרטיס 220 שקלים). מוריסי יופיע ב 21 ביולי בביתן 1 במתחם גני התערוכה בתל אביב (מחיר כרטיס 295 שקלים ו 600 שקלים למתחם ה VIP). ניתן לרכוש חבילה משולבת לשני המופעים במחיר הנע בין 465 ל 590 שקלים.