פרטנר: שיחות ו-SMS ללא הגבלה ב-125 שקל

הגלישה תוגבל לחצי ג'יגה; מעבר לזה - תוספת של 10 שקלים עבור ג'יגה, ו-40 שקל ל-2 ג'יגה ■ עם זאת, החבילה של אורנג' כוללת בנוסף שירותי GPS ופאנטון ■ פלאפון מציעה תוכנית דומה ב-119 שקל, וסלקום ב-149 שקל

חברות הסלולר אינן קופאות על השמרים לאור המציאות החדשה וממשיכות לנפק תוכניות חדשות: כעת מדובר באורנג', שמשיקה היום (ד') את תוכנית Clear Unlimited - המציעה בעלות של 125 שקל לחודש דקות שיחה ללא הגבלה, הודעות SMS ללא הגבלה וגלישה בנפח של 500 מגה, התואמת כיום דפוסי גלישה של לקוח ממוצע.

את הגלישה ניתן להרחיב ב-10 שקלים נוספים עבור גלישה בהיקף ג'יגה, ומג'יגה ל-2 ג'יגה הקפיצה היא בתוספת 40 שקל. החבילה כוללת בנוסף שירותי GPS ופאנטון.

התוכנית הזו היתה בפיילוט ללקוחות אורנג' ב-10 הימים האחרונים, וכעת החברה בניהולו של חיים רומנו מציעה את התוכנית לכלל הלקוחות.

"החברות הוותיקות מגיבות עם הצעות משלהן", אומרת ליאת נחום, מנהלת תוכן באתר "כמה זה". "נכון שעדיין המסלולים יותר יקרים מהחברות החדשות - אך ניכר כי המסלולים נמצאים במגמת ירידה כדי לעצור את עזיבת הצרכנים לחברות החדשות".

נציין כי בתחילת השבוע הרחיבה אורנג' את תוכנית התעריפים "אורנג' קליר" לתשלום פר שימוש בתשלום של עד 200 שקל לחודש.

כיום מציעה פלאפון תוכנית דומה ב-119 שקל, וסלקום ב-149 שקל; וזה, מן הסתם, עוד רחוק מלהיות המילה האחרונה - גם פלאפון וסלקום צפויות להגיב בזמן הקרוב עם תוכניות משודרגות משלהן.