הותר לפרסום: 3 פליטים אריתראים חשודים באונס בת 15

3 פליטים מאריתראה, בני 18 ו-24, נעצרו בחשד שאנסו נערה ושדדו את בן-זוגה באזור התחנה המרכזית בדרום ת"א ■ השלושה הודו בחקירתם בביצוע המעשה

3 פליטים אריתראים נעצרו בחשד שאנסו נערה בת 15 ושדדו אותה ואת בן-זוגה בליל יום העצמאות האחרון באזור התחנה המרכזית בדרום תל-אביב - כך הותר היום (ה') לפרסום.

החשודים, שני צעירים בני 18 והשלישי בן 24, תקפו על-פי החשד את הקטינים כשהיו בדרכם חזרה לבתיהם מבילוי במועדון, בסביבות השעה 4:30 לפנות בוקר. החשודים הודו בחקירתם בביצוע המעשה, ואחד מהם אף שיחזר אותו.

על-פי החשד, אחרי השוד תפס אחד מהם את הנער בזמן שהשניים האחרים אנסו את בת-זוגו לנגד עיניו בחצר האחורית של אחד הבניינים ברחוב שיבת ציון.

לאחר המקרה הוצא צו איסור פרסום על אודותיו, והמשטרה הקימה צוות חקירה מיוחד שהצליח לתפוס את אחד החשודים כבר לפני שבוע, והשניים הנוספים נעצרו בימים האחרונים.

מפקד מרחב יפתח, ניצב-משנה דוד גז, אמר כי הם "חקרו עשרות אנשים בפרשה הזאת", וכי יש בידיהם "את כל הראיות בשביל הפרקליטות על מנת להגיש כתב אישום".

מקרה זה מצטרף לשורה של אירועים בתקופה האחרונה בדרום תל-אביב. לפני יומיים נעצרו 4 אזרחים זרים מאפריקה בחשד שאנסו צעירה בת 19 בחניון בדרום העיר. מעצרם של הארבעה, שהכחישו את המיוחס להם, הוארך ב-7 ימים. כמו כן, אתמול (ד') הואשם אזרח סודני באונס ושוד של אישה בשכונת התקווה.