גולשים בסטייל: כל האפליקציות ואתרי האופנה הכי חמים ברשת

מתחם קניות אינטרנטי המציע 70% הנחה; הזמנת פריטים ישירות ממעצבי-העל; רשת חברתית שמוגדרת כ"אינסטגרם של חובבי אופנה"; טיפים מכוהנות הסטייל של הוליווד; ואפליקציה שתושיב אתכם בשורה הראשונה של תצוגות האופנה

רשתות חברתיות

1. אינסטגרם: מאחורי הקלעים של עולם האופנה

גם הסטייליסטים ומותגי האופנה נישבו באפליקציה של הרשת החברתית הכי פוטוגנית, המאפשרת לתת לצילומים אישיים חזות מיוחדת, ועל הדרך מקדשת בעיקר עניינים של דימוי. תמצאו שם מעצבי אופנה, בתי אופנה, מותגים, סטייליסטים, צלמי אופנה ובלוגרים מכל הגלובוס המתעדים בכל רגע נתון את "מאחורי הקלעים" השונים של עולם האופנה, מנקודת המבט של אלה שעושים אותה.

2. Trendabl: הלהיט של סלבריטאי הוליווד

הלהיט התורן של הסלבריטאים הצעירים של הוליווד, הוא גם הסטארט-אפ הטרי ביותר שאימץ את כוח ההשפעה של הרשת החברתית. מדובר באפליקציה לאייפון שמגדירה עצמה כ"אינסטגרם של חובבי אופנה". המשתמשים יכולים לחלוק תמונות של אאוטפיטים שלהם, ולתייג אותם בהתאם למותג, למחיר ולחנות.

3. The Cools: הכי קול שיש

כשמה כן היא, הרשת החברתית-אופנתית הכי קולית שתמצאו היום במרחב הווירטואלי. תוכלו לעקוב באמצעותה אחרי אנשים סופר-מגניבים, שישתפו אתכם בטיפים ובהמלצות אופנתיות מקוריות ומגוונות ובעיקר יגרו היטב את בלוטות השופינג שלכם.

מגזינים דיגיטליים

4. Style.com: מינון נכון בין תוכן ותמונות

אין מגזין אופנה שמכבד את עצמו וטרם יצר אפליקציה לאייפד. בולטים בעיקר אלה שמציעים חווית גלישה, המשלבת במינון נכון בין תוכן לבין תמונות. כזו היא האפליקציה של תנ"ך האופנה ברשת, סטייל.קום, שמזמינה אתכם להתיישב בשורה הראשונה של תצוגות האופנה היפות בעולם, לקבל מידע על הקולקציות ולהפנים היטב כמה כסף תצטרכו לחסוך לרכישת פריטי החובה שיצטרכו למצוא מקום בארון שלכם בעונה הבאה.

5. ELLE US: חלוקה נוחה לפלטפורמות

האפליקציה של מגזין האופנה, שהיא גם אחת מהמבוקשות באפ-סטור, מציעה מאמרים, חדשות, כתבות וידיאו, פיצ'רים, הפקות אופנה וטיפים, תוך חלוקה לפלרפורמות שונות: חיות חברתיות מוזמנות לקחת חלק ברשת החברתית; שופהוליקיות מוצהרות מוזמנות להירשם לעדכונים בנושאי מבצעים ומכירות וחובבות קניות אימפולסיביות ימצאו סיילים אטרקטיביים אונליין.

6. The Cut on the Runway: לחובבי תצוגות אופנה מושבעים

אפליקציה מצוינת נוספת לאייפד, מבית היוצר של העורכים של "ניו-יורק מגזין", מציעה עדכונים של חדשות מלהיבות הישר מתצוגות האופנה בעולם, כולל סרטוני וידיאו של המסלול ומאחורי הקלעים שעולים דקות אחרי התצוגה. האפליקציה כוללת פלטפורמה של "שרינג" עם החברים, תוך הענקת רייטינג ללוקים של "פספוס" או "החטאה".

7. NET-A-PORTER Magazine: בחירת לוק לפי קולקציה

האפליקציה של המגזין המצוין של האתר נט-א-פורטה, מחלוצי אתרי הקניות בתחום האופנה, מציעה להתעדכן אחת לשבוע בכל מה שקשור לאופנה ולסיילים, תוך שימוש בקונספט בשם "שופ דה לוק", המציע לרכוש לוקים כפי שנראו בתמונות של הקולקציות. המחירים לא שווים לכל נפש, אבל מומלץ למי שיכול להרשות לעצמו. עד לא מזמן נמכרו באתר רק בגדי נשים, אך לאחרונה נפתח אתר האח הגברי, "מר פורטר".

טאמבלר

8. Style illustrated: איור של אאוטפיטים

בטאמבלר שפתח באחרונה אנדרו מאשאנוב, מעצב גרפי ומאייר צעיר (מאוד) ממוסקבה, הוא מאייר אאוטפיטים שונים ומרשימים, שלא בכדי הפכו ללהיט ברשת ולפופולריים במיוחד בסצנת אופנת הגברים.

שופינג

9. ShopStyle: גוגל לחובבי אופנה

למרות שהאפליקציה של שופ-סטייל באייפד אינה מגזינית, זה פורטל אופנה נפלא למציאת פריטי אופנה טרנדיים - מעין גוגל לחובבי אופנה. כל שעליכם לעשות הוא להקליד את המוצר המבוקש, על-פי מעצב, או סגנון ומנוע החיפוש יציע לכם את החנויות שבהן ניתן למצוא אותו (האתר מסונכרן עם רשתות קמעונאיות גדולות ובתי כלבו כמו ברני'ס ניו-יורק, סאקס פיפת' אבניו, שופבוב ועוד).

תוכלו להתחבר לרשת החברתית לקבלת דעות ותובנות מהחברים ולהתעדכן כשמחיר של אייטם מסוים יורד בסייל אטרקטיבי.

10. Moda Operandi: קו פתוח למעצבי-העל

האתר החדש מאפשר להזמין מראש קולקציות שלמות או פריטים מקולקציות חדשות, ישירות ממעצבי העל (יותר מ-250), ללא תיווך קניינים או בתי כלבו, ימים ספורים אחרי שהוצגו על המסלול. זהו אתר ראשון מסוגו בעולם, שעונה על הסיפוקים של הפאשוניסטיות העשירות והמכורות.

11. ASOS: אימפריה בריטית מהוקצעת

מאז שהוקם לפני כעשור, הפך האתר הבריטי המהוקצע לאימפריית קניות ברשת, כשהוא מאגד תחתיו מאות מותגים נחשבים. לקראת אמצע העונה מתחילים המחירים באסוס לצנוח וההנחות מגיעות ל-70% ויותר. האפליקציה של המגזין תהפוך את חיי השופינג שלכם לקלים יותר: בנוסף לעובדה שהיא מסונכרנת עם כל הפריטים המוצעים באתר, תוכלו לצפות בהם ב-360 מעלות. דרך חשבון האינסטגרם של אסוס, תוכלו להתעדכן בפריטים חדשים בחנות ובשלל השראות שמתעדכנות מדי יום. המשלוחים לישראל, אגב, הם בחינם.

12. Gilt: רכישות ב-70% הנחה

אפליקציה של מתחם קניות חדש וחדיש מבית היוצר של גילט, ענקית מכירות האופנה הדיגיטלית והחלוצה בשיטת ה"פלאש סיילז" של האופנה, תאריך כנראה לפחות בכמה דקות את השגרה היומית, שתכלול מעכשיו גם רכישת פריט אופנתי משמח לגוף (או לנפש) ב-70% הנחה. לאחרונה, השיקה החברה משלוח ישיר לישראל, כך שכדאי להיזהר מהתמכרות.

13. Material Wrld: פריטים מהמלתחה של אנשי האופנה בניו-יורק

חנות הפופ-אפ המקוונת הושקה לאחרונה, והיא מעניקה אפשרות לרכוש את המלתחות של אנשי האופנה של ניו-יורק (בלוגרים, אייקונים, אושיות אופנה) באמצעות חנות הכוללת פריטי לבוש ואקססוריז שנבחרו בפינצטה על-ידי קנייני האתר.

14. Hipswap: מתלבשים על הארון של כוכבי הריאליטי

בדומה למטריאל וורלד, גם כאן אפשר למכור פריטים ולשגר אותם הלאה. המכירה מאורגנת על-פי ערים (בסגנון קרייגסליסט) וניתן לרכוש את המלתחות של הידוענים ושל כוכבי הריאליטי, דוגמת כוכבת "עקרות בית אמיתיות" - קיילי ריצ'רדס.

15. Mulu.me: חנות יד שנייה

אתר המשמש כחנות יד שנייה, ומאפשר לאנשים להעלות לאתר פריטים שצילמו מהארון הביתי שלהם ולהציעם למכירה. חלק מהרכישות מיועדות לצדקה. האתר מאפשר לעקוב אחר ידוענים ואנשי אופנה, ביניהם דיטה וון טיז ואיוונקה טראמפ.

סטיילינג

16. Pose: טיפים מקוקו רושה

האחות הוותיקה יותר של טרנדבל, מבוססת גם היא על תמונות של אאוטפיטים שתצלמו ותחלקו עם אחרים לצורך פידבק. אבל האפליקציה הזו מאתגרת, שכן היא עמוסה בשחקני חיזוק מקצועיים הנקראים 'posers' וכוללים גם אושיות כמו כוהנת הסטיילינג של הוליווד - רייצ'ל זואי, והדוגמנית- קוקו רושה.

17. Daily Street Snaps: השראות סטייל מהרחוב

האפליקציה המקסימה הזו נועדה לכל מי שחשקה נפשה לנכס לאייפוד שלה "סקוט שומאן" קטן (סקוט שומאן - אבי צלמי אופנת הרחוב). מדי יום, היא תספק לכם תיעוד של אנשים חינניים, יפים ואניני טעם שהלכו ברחובות במקומות שונים עולם ונקלטו כבדרך סנאפ-שוטס, תוך כדי תנועה. מעבר לאסתטיקה המרשימה, הצילומים הקטנים והיפים האלה יהוו אינסוף השראות נפלאות של סטייל.

18. lookbook.nu: כך צוברים הייפס

יורי לי מסן-פרנסיסקו הושפע מסצנת אופנת הרחוב שהשתלטה על הרשת, והחליט לפתוח אתר שיאגד בתוכו אופנת רחוב מכל העולם, בפלטפורמה משולבת הכוללת גם תיעוד וגם רשת חברתית. בשם הפופולריות הגדולה של האתר, תוכלו למצוא גם טיפים של גולשים כיצד לצבור כמה שיותר הייפס (המקבילה של לייק) על התמונה שלכם. זהו באחד השילובים המנצחים של בלוגים ותוכן, וחוויה וירטואלית מופלאה למי שחובב אופנת רחוב ומחפש השראות מעניינות. האתר מסונכרן עם פייסבוק, טוויטר וטאמבלר.

אינטראקטיב

19. Zeen: פתיחת מגזין אופנה אונליין

הסאטרט-אפ החדש של סטיב צ'אן וצ'אד הארלי, שניים ממייסדי יוטיוב, מציע פלטפורמה אלטרנטיבית לבלוגרים, של פתיחת מגזין אופנה אונליין שהכתבות שמרכיבות אותו מגיעות מבלוגים אחרים.

מה שנותר הוא לעצב אותן, לערוך אותן, למצוא שם למגזין, תמונות וכותרות. האתר טרם עלה לאוויר, אבל בעמוד הבית כבר תוכלו להירשם ולשריין מקום למגזין הבא שלכם. יש למה לחכות.

20. Polyvore: קולג' דיגיטלי לאופנה

זהו האתר הטוב ביותר כדי לגלות או להמציא טרנדים של אופנה, ויש שיגדירו אותו "הקולג' הדיגיטלי" של הפאשוניסטיות. כל מה שצריך הוא להיכנס, לבחור את הפריטים הנכונים להקליק עליהם, ולהתחיל לבנות לוקים, שאחר-כך ניתן לשתף ולהפיץ. בקיצור, כנסו, לחצו על לשונית ה-create ותתעלפו. מי יודע, אולי העתיד שלכם כבר שם.

גולשים בסטייל
 גולשים בסטייל