אדלר, ברוקנר וגיתם יתמודדו על תקציב הפרסום של טמבור

בשנת 2011 פרסמה חברת טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון

משרדי הפרסום גיתם BBDO, אדלר-חומסקי וברוקנר-נטע-יער הם המתמודדים הסופיים על תקציב הפרסום של טמבור - כך נודע ל"גלובס". בסוף המצגות האסטרטגיות הודיעה טמבור כי אלה הם משרדי הפרסום שעלו לשלב הסופי.

על-פי יפעת בקרת פרסום, ב-2011 פרסמה טמבור בהיקף של 2.5 מיליון דולר במחירי מחירון.

כפי שנחשף ב"גלובס", לפני מספר שבועות הוחלט בטמבור להפסיק את ההתקשרות עם משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי ולצאת למכרז חדש על התקציב.

למרות שמדובר בתקציב פרסום לא גדול, הוא עורר עניין רב בענף - בין היתר בגלל מגוון אפשרויות של פעילויות קריאייטיב יוצאות דופן שהתאפשרו בעבר למשרדי הפרסום שטיפלו בתקציב.