הוט - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-2.6 מיליון שקל

במקום השני בטבלת המותגים המושקעים - בזק ו-B144 עם כ-1.3 מיליון שקל

1. היורו אוטוטו מתחיל בעוד 4 ימים, וזו סיבה מספיק טובה עבור חברת הוט לשדרג את חבילת הטריפל שלה ולהוסיף לשנה גם את ערוצי הספורט באיכות HD. את המסר מעבירים באופן הומוריסטי ובנוהל הרגיל החברים מ"הבורר", החוששים מאובדן רייטינג לטובת משחקי הכדורגל. בשונה מהפרסומת הקודמת של הוט לטריפל, הפעם את הספק (הוט נט) הם משאירים מחוץ לעניין. משרד הפרסום הוא באומן-בר-ריבנאי.

2. ואם כבר מדברים על היורו, המוצר המשלים לטורניר הכדורגל המדובר הוא טלוויזיה חדשה. מעתה אל תאמרו סמארטפון אלא סמארט TV. חברת LG, שבדרך-כלל אינה נמנית עם 5 המותגים המושקעים, בולטת השבוע במקום השלישי בטבלה, עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-1.2 מיליון שקל.

3. בזק עולה בקמפיין התקופתי ל-B144, וממשיכה להתכתב עם "האח הגדול" לו היא מעניקה חסות קבועה, בכך שהיא משבצת את דודו קפרא, אחד המתמודדים מהעונה האחרונה, בפרסומת שלה. בזק מציגה שלל גרסאות קמפיין עם סיטואציות קומיות, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי.

4. המותג אולד ספייס, שהושק כאן בפברואר האחרון, עולה שוב על מסכי הטלוויזיה עם אותה פרסומת מדוברת, מה שמגביר לאחרונה את מספר הלייקים בעמוד הפייסבוק שלו העולה לכ-22 אלף חברים. החברה משיקה גם את האפליקציה החדשה שלה בגירסת האנדרואיד, המכילה עדכוני ספורט, לוח משדרים, קומיקס יומי ועוד.

5. הונדה סוגרת את החמישייה עם הקמפיין המשמעותי הראשון שלה מתחילת השנה לדגם ה-CIVIC החדשה. משרד הפרסום הוא מקאן-אריקסון.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* המותגים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.