אחרי 20 שנה: דן כנר חוזר לערוץ 1 בגיל 65 - כמבזקן

באחרונה עלה שמו של כנר לכותרות לאחר ששיבח את רה"מ בטקס האסון בכרמל ■ נתניהו הוא השר הממונה על רשות השידור ■ הרשות: "שמחים שקריין בשיעור קומתו של כנר יהיה במרקע הערוץ הראשון לצד שורה של עיתונאים בכירים"

דן כנר חוזר למסך ערוץ 1 אחרי למעלה מ-20 שנה. ל"גלובס" נודע כי המגיש בן ה-65 ישולב בצוות מבזקני הערוץ.

באחרונה עלה שמו של כנר לכותרות לאחר שהילל את ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך טקס לציון יום השנה לחללי אסון הכרמל. המחמאות שהקריא כנר על נתניהו גררו ביקורת ציבורית רחבת-היקף. ובכל זאת, ברשות השידור - אשר נתניהו משמש כשר הממונה עליה - מצאו לנכון להחזיר את כנר למסך.

כנר משדר ברדיו כבר 5 עשורים ונחשב לאחד מהקריינים המובילים בישראל, בעיקר בזכות העברית התקינה עליה הוא מקפיד. בעבר הגיש שורה של תוכניות טלוויזיה, אולם במהלך השנים התמקד בעשייה רדיופונית בלבד. כעת, כאמור, הוחלט להחזירו למסך.

מרשות השידור נמסר כי "בעקבות פנייתו של משה נסטלבאום, מנהל חטיבת החדשות של הערוץ הראשון, לזליג רבינוביץ', עוזרו הבכיר של המנכ"ל וממלא-מקום מנהל הערוץ הראשון, לשבץ את דן כנר להגשת מבזקים בערוץ הראשון, נענה בשמחה רבינוביץ' ובירך על כך שמגיש וקריין בשיעור קומתו של דן כנר יהיה נוכח על המרקע של הערוץ הראשון, לצד שורה של עיתונאים בכירים ומובחרים".