גיא מרוז: "מצטער שראיינתי את עבריין המין יצחק מרדכי"

מרוז, מגיש תוכנית הבוקר "אורלי וגיא" בערוץ 10, כתב בפייסבוק שלו כי הוא מתנצל שהזמין לפאנל על מלחמת לבנון "עבריין מין שלא צריך לקבל במה"

אחרי שאירח הבוקר (ד') בתוכניתו את השר לשעבר יצחק מרדכי, גיא מרוז חוזר בו ומצהיר: "עברייני מין לא צריכים לקבל במה". מרוז, העיתונאי ומגיש תוכנית הבוקר "אורלי וגיא" בערוץ 10, כתב בפייסבוק שלו כי "אני מבין שיש כעס גדול על הופעתו של מרדכי בתוכנית הבוקר. אני רוצה להפתיע ולהגיד שאני מסכים", לדבריו.

מרוז אירח את מרדכי בפאנל לדיון לרגל ציון 30 שנה למלחמת לבנון הראשונה, לצד העיתונאים רונן ברגמן ורון בן-ישי.

אורלי וגיא / צילום: מתוך הפייסבוק
 אורלי וגיא / צילום: מתוך הפייסבוק

עוד כתב מרוז בפייסבוק שלו ושל התוכנית אורלי וגיא: "חשבנו שיהיה נכון להביא אותו בגלל היום ההיסטורי לציון 30 שנה למלחמה הארורה ההיא, אבל אכן מדובר בעבריין מין שלא צריך לקבל במה. אני מודה שטעינו ומתנצל בפני מי שנפגעה או נפגע".

כזכור, מרדכי הורשע בזמנו בעבירה של ביצוע מעשים מגונים בנסיבות מחמירות ובעבירה של מעשים מגונים, וזוכה מאישום נוסף של מעשים מגונים. בעקבות כתב האישום החליט מרדכי לפרוש מהממשלה בשנת 2001. על מרדכי נגזר מאסר על-תנאי של 18 חודשים. מרדכי עצמו ערער על גזר הדין, וגם המדינה ערערה מצידה על קלות העונש. הערעור של המדינה נדחה, ושניים מתוך 3 הערעורים של מרדכי נדחו אף הם.