סופר-פארם - המותג המושקע ביותר השבוע עם כ-1.9 מיליון שקל

אירועי "ביוטי סייל" של סופר-פארם והזעזוע בשוק הסלולר משתלטים על הטבלה

1. הטבלה השבועית של המותגים המושקעים מכילה פרסום מכירתי והנחות משמעותיות, עד כדי כך שמישהו יכול לחשוב בטעות שבעל הבית השתגע. סופר-פארם, שנעדרה מספר שבועות מהחמישייה המובילה בטבלה, חוזרת בגדול עם הוצאה ריאלית לפרסום של כ-2 מיליון שקל בשבוע, במסגרת מבצעי "ביוטי סייל", באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי.

2. במקום השני השבוע ממוקמת פרטנר, שחוזרת כנראה לידיים סיניות ונאלצת להתמודד עם שינוי דרמטי בשוק. פרטנר, שעשתה באחרונה סדר במבנה החשבונית וייסדה את מסלול CLEAR, משיקה השבוע באמצעות ברוקנר-נטע-יער את CLEAR UNLIMITED - מסלול ללא הגבלה ב-135 שקל.

3. מזגני טורנדו ממשיכים לבלוט גם השבוע ומגוונים את המסרים הפרסומיים. הפעם מדברים בטורנדו על ביקור טכנאי תוך 24 שעות. שון גיטלמן הקטן מצטלם היטב, וניתן לומר שבאומן-בר-ריבנאי צלחו את המבחן עם הלקוח החדש, תוך כדי שהם מתמקמים גם במקום הראשון בטבלת הפרסומות הזכורות והאהובות.

4. ואיך אפשר לסיים בימים אלה בלי טורניר היורו שנמצא לא רק על המסכים אלא גם מורגש מבחינה שיווקית? רשת החשמל א.ל.מ מציעה מגוון מסכים בהנחה באמצעות פרסום רגב-קויצקי. אם תחליטו בכל זאת לצפות במשחקים, אתם מסודרים, שכן א.ל.מ מוסיפה לחבילה גם מזוודה בחינם.

המותגים המושקעים
 המותגים המושקעים

* הנתונים - בשקלים.

** הכותב הוא מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.