מוצר ראשון לחברה המשותפת דורסל פאוארמט

24 Hour Power System הינה ערכה בת שלושה מוצרים, המנסה לעזור למשתמש לעבור יום שימוש מלא, מבלי שהסוללה תיגמר

חברת הבת המשותפת דורסל פאוארמט השיקה היום (ב') מוצר ראשון לשיתוף הפעולה שהחל בשנה שעברה. 24 Hour Power System הינה ערכה בת שלושה מוצרים, המנסה לעזור למשתמש לעבור יום שימוש מלא, מבלי שהסוללה תיגמר.

דורסל פאוארמט היא חברת הבת של פרוקטר אנד גמבל ופאוארמט הישראלית, כאשר על פי הערכות, פרוקטר מחזיקה 55% משיתוף הפעולה הזה.

הערכה כוללת שלושה מוצרים: משטח טעינה, נרתיק הטענה למכשירי אייפון 4 ו-4S, המשמש גם כמגן לסמארטפון וסוללת גיבוי המאפשרת לספק הטענה מלאה בודדת למכשירי אייפון ולמוצרים עם חיבור מיני USB.

עלות המוצר עומדת על 100 דולר בניו יורק, שם המוצר החל להימכר, כמו כן, הוא צפוי להגיע החל מהסתיו למדינות נוספות בארה"ב. לישראל הערכה צפויה להגיע למכירה רק במהלך השנה הבאה.

"הסמארטפונים הפכו לחלק בלתי נפרד משגרת יומנו העסקית והאישית", אומר רון רבינוביץ', מנכ"ל דורסל פאוארמט. "הם עתירי טכנולוגיה ושימושיים יותר מתמיד אך בה בעת הם מתרוקנים מהר מאי פעם. עם 24 Hour Power System, המשתמשים יכולים לנצל את יכולות הסמארטפונים שלהם במלואן במשך כל היום מבלי לחשוש לחיי הסוללה".

דורסל פאוארמט החלה לפני מספר חודשים גם בפרוייקט " Wireless Power Nation", בו היא תהפוך העיר ניו יורק לזירת הדגמה של טעינה אלחוטית במקומות ציבוריים. רשימת השותפים למיזם הולכת ומתרחבת וכוללת את ג'נרל מוטורס בתחום הרכב, איצטדיון המדיסון סקוור גרדן בתחום הבידור והספורט, חברת התעופה דלתא איירליינס ושדות התעופה לה גוארדיה, ניוארק וקנדי בתחום התחבורה, ווסטפילד גרדן סטייט פלזה בתחום הקניונים.

"היעד שלנו הוא ליצור אומה של אנרגיה אלחוטית המאפשרת לצרכנים ליהנות מטעינה אלחוטית בכל מקום באופן זמין ונוח, בדיוק באותו אופן שבו הם טוענים בבית עם משטח ההטענה", אומר רבינוביץ'. "כל מה שצריך יהיה לעשות, בין אם מדובר במסעדה, בניין משרדים, שדה תעופה ומכונית, זה להוציא את הסמארטפון מהכיס ולהניח אותו על השולחן. המשטחים יהיו מובנים לתוך השולחנות והשולחנות יטענו את הסמארטפונים. עם השקת הפרוייקט".