סמנכ"ל הטכנולוגיה של פייסבוק יעזוב את תפקידו בקיץ

ה"וול סטריט ג'ורנל" מדווח שברט טיילור החליט לעזוב את הרשת החברתית על מנת להקים סטארט-אפ משלו ■ "אני ומארק החלטנו שזה הזמן הכי מתאים לעזוב את החברה"

סיבה לדאגה? סמנכ"ל הטכנולוגיה של הרשת החברתית פייסבוק, ברט טיילור, מתכוון לעזוב את תפקידו בחברה במהלך חודשי הקיץ הקרובים על מנת להתחיל בעבודה על סטארט-אפ לא ידוע, כך מדווח אתמול ה"וול סטריט ג'ורנל".

טיילור נחשב לאישיות מוכרת בפייסבוק וברחבי עמק הסיליקון, והופיע הרבה בכנסים של החברה. בשבוע האחרון הוא הופיע בכנס המפתחים של אפל שבה הכריזה יצרנית האייפון על מערכת ההפעלה החדשה שלה שכוללת אינטגרציה מלאה של פייסבוק.

העזיבה של טיילור הינה חדשות רעות עבור הרשת החברתית, שנמצאת בכותרות לאחרונה בעקבות ההנפקה היחסית כושלת של החברה לפני כחודש, שכן זה מעלה חששות לגבי היכולת שלה לשמור על היזמים המבריקים שלה, ובמיוחד במקרה של טיילור שהיה אחראי בין היתר על תחום המובייל בחברה,שהינו תחום חשוב עבור פייסבוק.

בראיון שהעניק טיילור ל"וול סטריט ג'ורנל" הוא הודה שהעזיבה שלו תתפס אצל חלק מהאנשים בתור "הפרעה", אבל טען שלפייסבוק יש מספיק אנשים מוכשרים שעובדים עם מארק צוקרברג שיכולים למלא את החלל שיותיר אחריו.

"תמיד הייתי בקדמת הבמה יחד עם מארק צוקרברג, והרגשתי שהגיע הזמן שאני אתחיל לעבוד על מיזם משלי", אמר טיילור בראיון. "ושנינו החלטנו שעכשיו זה הזמן המתאים ביותר לעזיבה שלי, מיד אחרי ההנפקה ואחרי שהכרזנו לאחרונה על מספר שינויים".