מחלבות רמת הגולן הודיעה על שיווק והחדרה לשוק של חלב עמיד המכונה "חלב הרים טהור". במסגרת המהלך ביצעה המחלבה מיתוג מחדש ותשקיע בהחדרת המותג כ-15 מיליון שקל.
יוסי נקש, יו"ר מחלבות רמת הגולן, מסר כי "70% מצריכת החלב באירופה הינה באמצעות חלב עמיד, ואנו רוצים להציג אלטרנטיבה נוחה זו גם לצרכן הישראלי".
המותג ישווק ברשתות מגה, רמי לוי וויקטורי ובחנויות הנוחות.
מהחברה נמסר עוד כי בתקופה הקרובה ישווקו מוצרי חלב נוספים, ביניהם שוקו, חלב ללא לקטוז וחלב מעושר באומגה 3.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.