פרטנר במהלך דרמטי: משיקה מותג "012 מובייל" ותציע סלולר ללא הגבלה ב-88 שקל לחודש

החבילה של החברה כוללת שיחות והודעות SMS ללא הגבלה, שיחות ללא הגבלה ליעדים נייחים נבחרים בחו"ל וחבילת גלישה ■ החברות הוותיקות - סלקום, פלאפון ופרטנר - שמרו עד כה על רמת מחיר של כ-120 שקל לחבילות ללא הגבלה

כחודש לאחר שהתחרות בסלולר הוצתה, פרטנר היא הראשונה להתעשת ולהיערך למלחמת המחירים. ל"גלובס" נודע כי 012 מקבוצת פרטנר, תשיק מותג חדש בשם "012 מובייל" שיכלול שיחות ו-SMS ללא הגבלה, שיחות ליעדים נייחים נבחרים בחו"ל וגלישה. לפי ההערכות, החברה תציע שתי חבילות במחיר של 88 שקל ו-98 שקל, כאשר ההבדל יהיה בגלישה וביעדי השיחות לחו"ל.

לפי המסתמן, ההצעה של "012 מובייל" תהיה הטובה בשוק (גולן טלקום והוט מציעות חבילות "הכול כלול" ב-99 שקל, ואילו להוט יש גם חבילה ב-89 שקל, שאינה כוללת שיחות לחו"ל). כמו כן, ההצעה של 012 נותנת מענה לאלו שמעוניינים בשירותי סלולר בלבד ("sim only"), ברישום ובשירות עצמי באינטרנט, זאת בדומה לגולן. ל-012 יש יתרונות בשוק, בעיקר משום שמדובר במותג מוכר, עם מאגר לקוחות נגיש.

המטרה היא להפריד את הפעילות החדשה מפרטנר וליצור מותג דיסקאונט עם נוכחות חזקה. כל החברות הסלולריות, נזכיר, בנו מותג פרטי, אבל אף אחת מהן עדיין לא השיקה אותו. פלאפון ביקשה להשיק את המותג "Me" וסלקום את "בייסיק", אולם שתיהן ויתרו על כך.

המהלך של 012 הוא דרמטי, שכן עד כה החברות הוותיקות - סלקום, פלאפון ופרטנר - שמרו על רמת מחיר של כ-120 שקל לחבילות ללא הגבלה, זאת מתוך רצון לשמור על בידול.

מחברת 012 נמסר: "012 מאשרת כי בכוונתה להשיק מותג חדש 'mobile 210'. החבילות החדשות יוצגו בקרוב".

חבילות הסלולו
 חבילות הסלולו