פלאפון צפויה למזג את חטיבות השיווק והתוכן, כך נודע "לגלובס". המיזוג הוא כחלק מתהליך ההתייעלות בחברה, המתבקש לאור השינויים הרגולטוריים והעסקיים בענף.
במכתב ששלח היום (ג') המנכ"ל גיל שרון, נכתב כי: "התקופה הנוכחית מחייבת שינויים בכל השדרות, תוך התאמת הפעילות והמבנה הארגוני לתנאי השוק המשתנים".
במקביל, גיא באומן, סמנכ"ל התוכן, המוצרים וקשרי המפעילים בחברה, הודיע על רצונו לפרוש ולפנות להקמת מיזמים בתחום הדיגיטלי. אסף עופר, סמנכ"ל השיווק בפלאפון, יוביל את החטיבה הממוזגת. בפלאפון אישרו את הפרטים.
לדברי החברה, תחת הנהגתו של באומן כסמנכ"ל התוכן והמוצרים נבנה עולם תוכן עשיר וייחודי, של מוצרים ושירותים. עולם זה היווה מנוע צמיחה מרכזי עבור פלאפון ואמצעי בידול מהותי מול המתחרים. בנוסף, בשנה האחרונה הוביל באומן את פעילות פלאפון מול מפעילי ה-MVNO.
בשנים האחרונות פלאפון היתה החברה הצומחת ביותר בענף בתחום התוכן ושירותי הערך מוסף והכנסותיה מתוכן ושירותים הסתכמו ב-2011 ב-1.2 מליארד שקל, כ-35.5% מסך ההכנסות משירותי סלולר.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.