לאן נעלם גומא אגייאר, בעלי הפועל י-ם וספונסר בית"ר בעבר?

אגייאר, הבעלים הנוכחי של קבוצת הכדורסל מירושלים והספונסר לשעבר של קבוצת הכדורגל של העיר, יצא לפני יומיים לשוט בספינתו ונעלמו עקבותיו

חשש לחייו של המיליונר גומא אגייאר, בעלי קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל ומי שהיה בעבר הספונסר של קבוצת בית"ר ירושלים. דוברו של אגייאר מסר אמש (ד') כי הוא נעדר מיום קודם בשעות הלילה, לאחר שיצא לשוט בספינה שבבעלותו מהנמל בפורט לודרדייל בפלורידה, וככל הנראה נקלע למזג אוויר סוער.

אשתו של אגייאר דיווחה למשטרה על היעדרותו והיום בבוקר נמצאה הספינה עם מנוע דולק אחרי שנסחפה לאחד החופים במיאמי. אגייאר לא נמצא על הספינה, והחיפושים אחריו נמשכים גם בשעות אלו.

על פי מקורביו, אגייאר מצוי בחודשים האחרונים במצב נפשי קשה. בינואר 2010 אושפז אגייאר בכפיה בבית חולים פסיכיאטרי בתל השומר לבקשת משפחתו. יום לפני האשפוז פורסם ראיון שנתן למקומון הירושלמי, ובו אמר המיליארדר כי חצה עם אשתו את הגבול לעזה, ונפגש שם עם גלעד שליט, כשזה עוד היה בשבי.

אגייאר סיפר אז לכלי התקשורת כי הצליח לשוחח בקצרה עם שליט, ומסר בשמו כי "הוא ביקש שאמסור לבני משפחתו שהוא אוהב אותם". בהתבטאות אחרת טען המיליונר היהודי-אמריקני כי הוא ה"משיח".