לא מפתיע: דליה מזור עוזבת את תוכנית הבוקר של קשת

תוחלף ע"י דרור גלוברמן ■ בחודשים הקרובים תעלה בקשת התכנית "אלוף העברית" בהנחייתה של מזור, שפרק ההזנקה שלה שודר לפני כחודשיים

דליה מזור לא תגיש יותר את תוכנית הבוקר של זכיינית ערוץ 2 קשת. על-פי הודעת קשת היום (א'), "מזור הודיעה על רצונה לסיים את תפקידה כמגישת תוכנית הבוקר".

יש לציין כי כבר לפני כחודש נודע ל"גלובס" כי בכוונת הזכיינית קשת וקסטינה תקשורת, המפיקה את התוכנית, להחליף את מזור עקב רייטינג נמוך, ואולם בקשת הכחישו אז את הדברים.

ההודעה בדבר עזיבתה של מזור לא הפתיעה רבים בתעשייה. כבר לפני כחודש נערכו פניות ישירות ואודישנים למנחים ומנחות במטרה להחליפה. בתגובה לפניית "גלובס" אז לקשת, ענתה זו כי אין כל כוונה להוציא את מזור מתוכנית הבוקר, וכי האודישנים נעשו כיוון שמזור יוצאת לחופש של שבוע ימים.

דליה מזור, פליטת הערוץ הראשון, החלה להגיש בינואר השנה את תוכנית הבוקר יחד עם פליט נוסף של רשות השידור, יואב לימור. דרור גלוברמן, שהגיש בחודשים האחרונים את "אנשים", שהוחלט לאחרונה לבטלה, יחליף את מזור לצד לימור.

מקשת נמסר: "אנו מודים לדליה מזור על תרומתה הרבה לתוכנית הבוקר, אך לא נפרדים ממנה לאורך זמן. בקרוב תשוב דליה למסך בתכנית 'אלוף העברית', ואנו נשמח להמשיך ולשתף עימה פעולה בעתיד בפרויקטים נוספים".