קבוצת חג'ג' האריכה האופציה לרכישת מתחם אולמי רסיטל

על הקרקע מתכוונים חג'ג' ומחזיק יתרת הזכויות במגרש להקים מגדל בן 20 קומות ו-25 אלף מ"ר משרדים, שישווקו לקבוצת רכישה

קבוצת חג'ג', בבעלותם של האחים צחי ועידו חג'ג', דיווחה הבוקר לבורסה באמצעות החברה הציבורית רג'נסי , כי האופציה שרכשה לרכישת 75% מהזכויות בקרקע במתחם אולמי רסיטל הוארכה ב-30 יום נוספים.

עוד מדווחת קבוצת חג'ג' כי עד כה שיווקה 80% משטחי המשרדים במגדל לקבוצת רכישה. מטרת ההארכה היא כדי לגבש רוכשים גם לשאר שטחי המשרדים. את האופציה רכשה החברה בחודש מארס בעבור 2 מיליון שקל ובעבור ההארכה לא תידרש החברה לתשלום נוסף שכן על פי ההסכם המקורי נקבע כי אם תצליח לשווק 80% מהשטח לקבוצת הרכישה תוכל לקבל הארכה.

על פי הסכם שנחתם עם בעל המגרש, שולי אברהם, תינתן לחברה אפשרות להשלים את שיווק יתרת שטחי המשרדים ולממש את העסקה עד ל-21 ביולי 2012. כזכור, בחודש מארס רכשה החברה אופציה על 75% מהקרקע עליה שוכן כיום אולם האירועים רסיטל, על פי שווי של 91 מיליון שקל.

מקבוצת חג'ג' נמסר כי: "בימים אלו מתנהל משא ומתן עם חברות הבנייה "אורתם סהר" ו"בסט", כקבלני הביצוע של הפרויקט. מחיר המשרדים עומד על החל מ-9,500 למ"ר".

בין המשתתפים הבולטים בקבוצת הרכישה שהתגבשה עד כה ניתן למצוא את ליאור כהן, הבעלים של פקר פלדה לשעבר, ובעלי חברת "האחים כהן" (שותפתה של קבוצת חג'ג' בחברת "ברגרואין רזידנטיאל, המקימה את מגדל מאייר ברוטשילד), הבעלים של ענקית החומרה "מלאנוקס", אייל ולדמן, וחברת "מנורה מערכות".

על הקרקע מתכוונים חג'ג' ומחזיק יתרת הזכויות במגרש, אברהם, להקים מגדל בן 20 קומות ו-25 אלף מ"ר משרדים, שישווקו לקבוצת רכישה. המגדל, שתוכנן על ידי האדריכל יסקי-מור-סיון יכלול גם 16 אלף מ"ר מרתפים, כשקומת הקרקע תכלול גם שטחים למסחר.