תביעה: גרושתי הסתירה ממני אוסף נעליים בשווי מיליון דולר

דניאל שאק, מנהל חברת ההשקעות SHK, טוען כי גרושתו הסתירה ממנו כי ברשותה אוסף סודי של 1,200 זוגות נעלי מעצבים

כולם שמעו על סכסוכים מתוקשרים של זוגות על נכסים משותפים במהלך הגירושים שלהם, אך לא רבים שמעו על מחלוקת לגבי נעליים משומשות.

דניאל שאק, מנהל חברת ההשקעות SHK ושחקן פוקר מקצועי, תובע את בט שאק, גרושתו, בטענה כי הסתירה ממנו אוסף נעלי מעצבים ענק בהיקף של מיליון דולר, כך לפי דיווח של רשת ABC.

כבר 3 שנים עברו מאז יחסיהם של בני הזוג עלו על שרטון, וכעת דניאל טוען כי בט, הנחשבת גם היא לשחקנית פוקר מקצועית המשתתפת בקביעות באליפות העולם בלאס וגאס, רכשה נעלי עקב של מעצבים בהיקף עצום שמוערך בכמיליון דולר, והסתירה אותו ב"חדר סודי" עוד כאשר הם התגוררו ביחד.

מנהל ההשקעות טוען כי גרושתו לא הצהירה על האוסף הסודי במהלך הדין ודברים שניערך ביניהם במהלך הגירושים, ולפי כתב התביעה הוא דורש מגרושתו לפחות 35% מהשווי הכולל של אוסף הנעליים.

בט אינה מכחישה כי ברשותה אוסף נעליים גדול וטוענת כי דניאל ידע מקיומו של האוסף הזה. לפי הדיווח, בט מחזיקה ברשותה 1,200 זוגות של נעלי מעצבים, כולל 700 זוגות של המעצב הידוע כריסטיאן לבוטון.

בט שאק, המוכרת יותר בתור "מכורה לנעליים", השתתפה בסרט תיעודי שעקב אחר התופעה בשם "God Save My Shoes", ואף הודתה כי עשתה קעקוע של לבוטון באחד האזורים "הצנועים" בגופה.