בשל מזג האוויר הסוער: השרתים של אמזון בוורג'יניה קרסו

סופת ברקים וגשמים חזקה שפקדה את אזור צפון וורג'יניה גרמה להפסקת חשמל נרחבת מה שגרם לקריסת שרתי האחסון של אמזון ■ בשל כך נותקה הגישה לשירותים כמו אינסטגרם ונטפלקס

שירותי אירוח האתרים והענן של אמזון קרסו אתמול בעקבות מזג האוויר הסוער שפוקד את אזור צפון ווירג'יניה ושפגע בתפקוד השוטף של שרתי החברה שנמצאים באזור. בעיתון "הוושינגטון פוסט" מדווחים שרוחות וסופות ברקים חזקות שפוקדות את האזור גרמו להפסקות חשמל מרובות במהלך הלילה וזה גרם לפגיעה בשרתים של אמזון.

השרתים של החברה מאחסנים אתרים ושירותים של חברות גדולות ומוכרות, ואלה סבלו מהשיבוש שנגרם לשרתים. בין יתר השירותים שנפגעו היו אפליקציית הצילום אינסטגרם של פייסבוק שבעקבות קריסת השרתים לא הצליחו המשתמשים להיכנס לחשבון שלהם. גם חלק ממשתמשי שירות הזרמת הסרטים Netflix דיווחו בשעות הלילה על קשיים בהזרמת הסרטים.

למרות שלאמזון יש חוות שרתים גם באירופה ובאסיה, יש דיווחים ברשת שמצביעים על כך ששירותים שנמצאים מחוץ לארצות הברית, כמו באירופה למשל, גם הם הפכו להיות לבלתי נגישים. בשעה הזאת חלק מהשירותים חזרו לפעילות תקינה אולם עדיין קיים מספר רב של שירותים שעדיין סובלים משיבושים.