THE BOX פותחת משרד פרסום יחד עם שי גורן

המשרד ייקרא THE BOX AD ■ גורן שימש כבכיר במקאן וכמנכ"ל גלר-נסיס

קבוצת THE BOX מרחיבה את פעילותה לכיוון הפרסום המסורתי: ל"גלובס" נודע כי הקבוצה, המתמחה בעיקר בתחומי התוכן והניו-מדיה, מקימה יחד עם הפרסומאי שי גורן משרד פרסום חדש שייקרא THE BOX AD.

גורן, ששימש בעבר בשורת תפקידים בעולם הפרסום המסורתי, ינהל את המשרד ואף יהיה בו שותף.

קבוצת THE BOX מתמחה בשילוב תוכן וטכנולוגיה על פני מגוון פלטפורמות, בעבור גופי שידור ומפרסמים. היא חתומה על פרויקטים חדשניים לחברות ולמותגים גדולים, כגון דיסני, נייקי, פרוקטר אנד גמבל, קוקה-קולה, אורנג', דוריטוס ועוד.

בשנה האחרונה חברה THE BOX לזכיינית ערוץ 2 קשת, והן הקימו יחד את חברת SCREENZ, שמציעה מוצרים נלווים לסדרות טלוויזיה והפקות שונות, במטרה לסייע לחברות השידור למצוא את הקהל במקומות רחבים יותר מאשר מוקד שידור התוכניות עצמן.

גורן מגיע מתחום הפרסום המסורתי. את רוב הקריירה שלו הוא בילה במשרד הפרסום מקאן-אריקסון, שבו החל את דרכו כפלנר וסיים לאחר 8 שנים כמשנה למנכ"ל. גורן עזב את מקאן-אריקסון זמן לא רב לאחר שאיריס בק הצטרפה למשרד בתפקיד המנכ"לית.

בהמשך מונה גורן לתפקיד מנכ"ל גלר-נסיס והיה המנכ"ל הראשון במשרד שאיננו מבעליו. אך הרומן עם גלר-נסיס לא האריך ימים, ועל רקע המשבר הקשה שפקד את המשרד עזב גורן ופנה לדרך חדשה.