מניית הערב: חברת סלולר שמזנקת בכ-62% בעקבות רכישתה

חברת אינגראם-מיקרו, המפיצה הגדולה בעולם של מוצרי אלקטרוניקה, הסכימה לרכוש את החברה תמורת 840 מיליון דולר ■ העסקה משקפת לחברה שווי של 9 דולרים למניה - פרמיה של 66% על מחיר הסגירה שלה ביום שישי

חברת בראייט-פויינט (סימול: CELL) מזנקת הערב (ב') בוול סטריט בכ-62%, זאת לאחר שחברת אינגראם-מיקרו (סימול: IM) - המפיצה הגדולה בעולם של מוצרי אלקטרוניקה, הסכימה לרכוש אותה תמורת 840 מיליון דולר, במטרה להגדיל את שיווק המוצרים והשירותים הסלולרים שלה.

העסקה משקפת לבראייט-פויינט, העוסקת בשיווק של מגוון רחב של שירותי סלולר לחברות תקשורת, ערך של 9 דולרים למניה, קרי, פרמיה של 66% על המחיר שבו ננעלה המניה ביום שישי (5.41 דולרים). לפי ההסכם, אינגראם-מיקרו תעביר לבראייט-פויינט 190 מיליון דולר - חובות החברה, ולאחר מכן תזרים לה עוד 650 מיליון דולר.

לפי ההצהרה שסיפקה היום החברה, אינגראם מתכוונת ליצור מערך בינלאומי של שירותים ופתרונות סלולרים המכוונים בעיקר לחברות המפעילות ולמשווקות של הטלפונים הסלולרים.

שווי השוק של בראייט-פויינט עומד על כ-608 מיליון דולר והיא נסחרת במכפיל רווח של 14.9. מחזור המסחר הממוצע שלה ב-3 החודשים האחרונים עומד על 675.5 אלף מניות, והיום מחזור המסחר שלה מזנק לכ-17.9 מיליון מניות.