מתחם "סינמה סיטי" חדש יוקם במרכז הבילוי G בכפר סבא

מתחם הקולנוע החדש ישתרע על שטח של 5,000 מ"ר ויכלול אולם תיאטרון ו-12 אולמות קולנוע ■ המתחם צפוי להיפתח ברבעון הראשון של 2013 בהשקעה של 30 מיליון שקל

מתחם קולנוע של סינמה סיטי ייפתח גם בכפר סבא, השישי במספר של רשת ניאו לינאו, שבבעלות האחים משה וליאון אדרי. המתחם ייפתח במתחם ‏G‏ כפר סבא של גזית גלוב ישראל, בהשקעה של כ-30 מיליון שקל. בסוף השבוע שעבר דיווחה לבורסה חברת פוליגון, שבשליטת קובי מימון, על מגעים להשכרת שטח במרכז המסחרי שלה בחדרה, ‏MIXX‏, לסינמה סיטי להקמת מתחם קולנוע.

‏המתחם במרכז ‏G‏ כ"ס ישתרע על פני 5,000 מ"ר ויכלול 12 אולמות קולנוע עם 2,000 מקומות ישיבה שיחולקו לקטגוריות וז'אנרים נושאיים, כמו אולמות ילדים, סרטי אימה וסרטי אהבה. מושבי הצפייה יהיו ממוחשבים ודינאמיים (תזוזת הכיסאות לפי הסרט המוקרן), עם מערכת קול היקפית שתותקן במושבים עצמם.

‏המתחם ייפתח ברבעון הראשון של 2013, כשמחוצה לו יוקם פארק חווייתי בקונספט של פארק המוזיקה, בשטח 1,000 מ"ר, כולל פסלים של כלי נגינה שעשויים משיש, שבנייתו תהיה בשיתוף פעולה עם עיריית כ"ס, בראשות יהודה בן חמו.

‏מרכז ‏G‏ כ"ס ממוקם ברחוב ויצמן שבכניסה המזרחית לעיר, על צומת כביש 531 והכביש העוקף המזרחי של העיר. רשת ניאו לינאו מפעילה שני מתחמי סינמה סיטי בצומת גלילות ובמתחם ‏G‏ סינמה סיטי בראשון לציון. בירושלים התקבל אשתקד היתר בנייה למתחם סינמה סיטי בחניון הלאום, שיכלול 15 אולמות קולנוע בהשקעה של כ-125 מיליון שקל, ומתחם נוסף ייבנה ביציאה ממנהרות הכרמל בצ'ק פוסט שבחיפה, שיכלול 25 אולמות קולנוע ופארק‎ ‎שעשועים של דיסני, בהשקעה כוללת של 600 מיליון שקל.

‏אם יקום המתחם גם בחדרה, יהיה המתחם המתוכנן בכפר סבא השישי במספר של הרשת.

‏יצויין שרשת גלובוס גרופ צפויה אף היא לפתוח בכ"ס קומפלקס בתי קולנוע, שימותג "גלובוס סיטי", על פני כ-20 אלף מ"ר עם 2,000 מקומות חנייה ו-25 אולמות קולנוע. מתחם זה ייבנה באזור התעשייה עתיד ידע בעיר.