ההמלצות החמות: 4 מניות שצפויות לזנק ב"שורט סקוויז" עצום

באתר הכלכלי Stockpickr ערכו עבורכם רשימה של 4 מניות עם יתרות שורט גבוהות שצפויות לדווח בימים הקרובים, להכות את התחזיות ולהבריח את ה"שורטיסטים"

משקיעי השורט שונאים להיתפס עם "המכנסיים למטה", כאשר מניה שהם מחזיקים בה מדווחת על אירוע חיובי, כגון דוחות כספיים טובים מהצפי, שמזניק אותה מעלה ומבריח אותם בבהלה.

אירוע זה מכונה ע"י המשקיעים המנוסים "שורט-סקוויז", זאת משום שמשקיעי השורט נאלצים בעל כורחם, לכסות את השקעתם (לרכוש בחזרה את המניה - עניין שמגביר את העליות) ולהגביל את ההפסד. באתר הכלכלי Stockpickr יצאו בסדרת כתבות בהן איתרו עבורכם מספר מניות עם פוטנציאל לעליות בטווח הקרוב. ריכזנו רשימה של 4 מניות עם יתרות שורט גבוהות (שיעור פוזיציות שורט פתוחות מכלל המניות) שצפויות לדווח על תוצאות טובות מהצפי ברבעון השני.

"אתם צריכים רק לזהות רק כמה מניות כאלו בשנה כדי להגדיל את התשואות בתיק ההשקעות שלכם", כותבים באתר.

1. אינטרנשיונל ספידווי - (סימול: ISCA) - חברת מתקני הספורט צפויה לדווח על תוצאותיה ביום חמישי הקרוב. קונצנזוס האנליסטים מצביע על הכנסות של 158.6 מיליון דולר ורווח של 40 סנט למניה. שיעור פוזיציות השורט הפתוחות על המניה עומד על יותר מ20% ובמקרה שהחברה תעקוף את תחזיות האנליסטים, באתר מציינים כי המניה תיכנס לראלי עצום שייגרם בין היתר מהבריחה של השורטיסטים.

2. Xyratex (סימול: XRTX) - חברה זו עוסקת במתן פתרונות לאחסון מידע וצפויה לדווח על תוצאותיה ביום חמישי. קונצנזוס האנליסטים צופה כי הכנסות החברה יסתכמו ב-327 מיליון דולר על רווח של 29 סנט למניה. באתר מציינים כי גם למניה זו קיים פוטנציאל לשורט סקוויז עצום, שכן שיעור יתרות השורט עליה עומד על על 5.4%.

3. PriceSmart (סימול: PSMT) - קמעונאית מוצרי הצריכה צפויה לדווח על תוצאותיה ביום שני, כאשר צפי האנליסטים מצביע על הכנסות של 510 מיליון דולר ורווח של 60 סנט למניה. שיעור פוזיציות השורט על המניה עומד על 12% ובאתר ממליצים לכל מי ששורי על המניה לחכות לאחר פרסום הדוחות.

4.Family Dollar Stores - עם שיעור יתרות שורט של 3.2%, גם קמעונאית זו היא מועמדת טובה לשורט סקוויז, שיתרחש מיד עם פרסום דוחותיה ביום חמישי. אנליסטים צופים כי החברה תדווח על הכנסות של 2.3 מיליארד דולר ורווח של 1.07 דולרים למניה. באתר מציינים כי רק לפני כשבוע חברת S&P Capital IQ העלתה את המלצתה על המניה ל"קניה" והיא צפויה להכות את תחזית ההכנסות שלה.