הדוחות הכספיים בוול סטריט: אילו חברות ידווחו השבוע?

עונת הדוחות לרבעון השני של 2012 צפויה להימשך בארה"ב גם השבוע ■ האנליסטים צופים עונה בינונית, עם גידול של 6.5% בלבד בהכנסות חברות מדד ה-S&P500

עונת הדוחות לרבעון השני של 2012 צפויה להימשך בארה"ב גם השבוע, בעוד אנליסטים בוול סטריט צופים עונת דוחות בינונית, עם גידול של כ-6.5% "בלבד" בהכנסות החברות במדד ה-S&P500 (לעומת צפי לגידול של כ-9.1% לפי תחזיות מוקדמות יותר, באפריל).

"אני רואים מתחזיות החברות בארה"ב כי מניות עם חשיפה לשווקים זרים, נראות יותר ויותר מסוכנות", אומרת סביטה סוברמיניאן, מנהלת השקעות בבנק אוף אמריקה, על רקע ההרעה במשבר החוב באירופה וההאטה בסין.

כך למשל, הזהירה יצרנית השבבים AMD מירידה של 11% בהכנסותיה בהשוואה לרבעון הראשון, בעוד המשקיעים מודאגים גם מירידה בתוצאות של חברות נוספות בתעשייה - דוגמת אינטל ואפלייד מטריאל .

בסקטור הטכנולוגיה, אמורות גם קוואלקום , גוגל , מיקרוסופט וסנדיסק לדווח על תוצאותיהן השבוע. "תוצאות החברות הן סימן ברור לבריאות או חולי בכלכלה", מנתח את המצב סטפן גלגר, ראש מחלקת מחקר בסוסייטה ז'נרל.

עוד ידווחו השבוע סיטיגרופ , בנק אוף אמריקה , מורגן סטנלי וגולדמן זאקס . זאת, לאחר שהבנקים JP מורגן ו-וולס פרגו היכו את תחזיות האנליסטים ביום ו' האחרון, עם פרסום תוצאותיהם לרבעון.