ערוץ 1 הזמין עוד 20 תוכניות של "שישי עם טל ברמן"

זאת לאור נתוני הרייטינג של התוכנית ■ מדובר בעלות כוללת של 6 מיליון שקל

פרקי הניסיון של "שישי עם טל ברמן" הוכתרו כהצלחה בערוץ 1. ל"גלובס" נודע כי רשות השידור החליטה להאריך את החוזה להפקת התוכנית ולאשר הזמנה של 20 תוכניות נוספות. מדובר בעלות כוללת של 6 מיליון שקל.

פרק ההשקה של התוכנית זכה לנתון גבוה מאוד יחסית לרצועת השידור הממוצעת בערוץ 1 - 5.2% (142 אלף צופים), לעומת 2.7% בממוצע לרצועה זו מאז תחילת 2012. גם התוכניות הבאות הציגו נתונים גבוהים יחסית למקטע שעות שידור זה.

בעקבות ההצלחה, ועדת התוכן של רשות השידור, בראשות אמיר גילת, החליטה לאשר עוד 20 תוכניות נוספות. יש לציין כי ההחלטה כפופה לאישור ועדת ההתקשרויות של המליאה.

בתוך כך, באחרונה נחתם חוזה עם חיים בוזגלו להפקת הסדרה "בית המשאלות" בעלות של 7 מיליון שקל. נודע כי עד כה נחתמו בשנת 2012 חוזים בהיקף כולל של 20 מיליון שקל.

לאן נעלם הכסף?

לפני כשבוע פנו מחדש ארגוני היוצרים לבג"ץ. בעתירתם מבקשים היוצרים הבהרות ראש הממשלה, שר האוצר ומרשות השידור להבהיר לאן נעלם הכסף שהובטח ליצירה מקומית ב-2012.

ברשות השידור מתכוונים לטעון בבית המשפט כי מדובר בחוזים חתומים בסך של כ-70 מיליון שקל ולא על הוצאת כספים ממשית כבר ב-2012, שכן לוקח זמן רב להפיק תוכניות מקור ובמיוחד מסוג ז'אנר עליון.

"רשות השידור אמורה להוציא השנה 50 מיליון שקל על ז'אנר עליון, על-פי התמהיל שעבר במליאת רשות השידור ביחס שבין דרמה לדוקומנטרי. אנחנו מצפים שהרשות תעמוד בתמהיל שעליו החליטה המליאה", אמר היום (ד') ל"גלובס" אורי רוזנווקס, מארגוני היוצרים.