שוד מזוין וירי ברחובות אילת: שודד נורה למוות בידי שוטר

שני רעולי-פנים שדדו מסעדה באילת תוך שהם יורים באוויר ומכים שניים מהעובדים ■ הם חטפו מונית וניסו להימלט, ואחד מהם נהרג קרב יריות עם המשטרה

אלימות משתוללת באילת בשיא עונת התיירות: שודד נורה ונהרג בידי המשטרה לאחר שניסה להימלט ממסעדה אותה שדד עם אדם נוסף, שנפצע קל. על-פי החשד, השודדים היכו שניים מעובדי המסעדה, ירו באוויר וניסו להימלט במונית. עובדי אורח לא נפגעו.

על-פי החשד, שני גברים רעולי-פנים נכנסו למסעדת "קאסה דה-ברזיל" שבעיר ושדדו באיומי נשק את הפידיון היומי של המסעדה. במהלך השוד הם ירו באוויר והיכו שניים מעובדי המקום. עובדי אורח הזעיקו את המשטרה, וכשהגיעו השוטרים חטפו השודדים מונית וניסו להימלט באמצעותה מהעיר.

ביציאה מהעיר המונית נעצרה, ואחד השודדים החל לירות לעבר השוטרים. המשטרה השיבה בירי ממנו נפגע אחד השודדים ונפצע באורח קשה מאוד. הוא פונה לבית-החולים יוספטל בעיר, ושם מת מפצעיו לאחר זמן קצר. השודד השני נעצר ונלקח לחקירה במשטרת אילת.

הנוסעת ונהג המונית לא נפגעו. אחד מעובדי המסעדה נפצע קל. בעקבות האירוע האלים, כוחות משטרה גדולים נמצאים במקום. מפקד מרחב הנגב, ניצב יוסי פריינטי, הגיע גם הוא לעיר כדי לפקד על החקירה.