המלפפון הלוהט: מכבי ת"א הציעה לגילי ורמוט 400 אלף אירו לעונה

היריבה העירונית, הפועל ת"א, רוצה גם היא להחתים את קשר קייזרסלאוטרן, אבל הציעה לו סכום נמוך יותר באופן משמעותי

גילי ורמוט, שחקנה של קייזרסלאוטרן שירדה בעונה החולפת לליגת המשנה בגרמניה, הפך לאחד השמות הלוהטים ביותר בשוק ההעברות הנוכחי. הקשר, שבארבעת החודשים האחרונים של 2011/12 הושאל לדה חראפשחאפ ההולנדית, מחזיק בהצעות קונקרטיות משתי התל-אביביות, שמעוניינות מאוד בשירותיו.

ל"גלובס" נודע כי בימים האחרונים האיצה מכבי ת"א את המו"מ מול השחקן, ואף הגישה לו הצעה בסך 400 אלף אירו נטו בעונה. בעלי המועדון, מיטש גולדהאר, התנה את החתמת ורמוט בהצלחת מכירת האריס מדוניאנין, הקשר הבוסני שלא נמצא בתוכניות של הצוות המקצועי, ולא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בספרד.

גם הפועל ת"א העבירה בשבוע האחרון למקורביו של ורמוט, באמצעות משה תאומים שצפוי להיות חבר בדירקטוריון החדש של הקבוצה, הצעה לחתום בשורותיה. אלא שההצעה של האדומים נמוכה משמעותית מזו של היריבה העירונית, ומסתכמת ב-250-300 אלף דולר לעונה.

ורמוט, שממשיך במקביל לבחון הצעות מקבוצות באירופה, יאלץ לקצץ משכרו אם יחליט לחזור לארץ: משכורתו השנתית בקייזרסלאוטרן מוערכת ב-450 אלף אירו. שתי התל-אביביות מאמינות כי ניתן יהיה לסכם עם המועדון הגרמני על עסקת השאלה לשנה אחת או לשנתיים, בסכומים נוחים באופן יחסי. קייזרסלאוטרן רכשה את ורמוט בקיץ הקודם מהפועל ת"א עבור 750 אלף אירו.

עם או בלי קשר לחיזורים מצד הקבוצות מתל אביב, בשבוע שעבר השלים ורמוט בן ה-26 רכישת דירה בעיר, בפרויקט W PRIME בפארק צמרת, במחיר של 2.7 מיליון שקל.