טאואר מסירה את הערפל: איחוד הון מניות ביחס של 1:15

לאחר האיחוד, מספר מניות החברה יהיה כ-22 מיליון מניות בנות 15 שקל ערך נקוב כל אחת

טאואר מסירה הבוקר (ב') את הערפל סביב סוגיית איחוד הון המניות שלה, ומדווחת לבורסה כי דירקטוריון החברה החליט על ביצוע איחוד וחלוקה מחדש של מניות החברה ביחס של 1:15 באופן שכל 15 מניות רגילות בנות 1 שקלים ערך נקוב יאוחדו למניה רגילה אחת בת 15 שקל ערך נקוב, וזאת בכפוף לאישור האסיפה הכללית.

לאחר איחוד ההון, מספר מניות החברה יהיה כ-22 מיליון מניות בנות 15 שקל ערך נקוב כל אחת.

עוד מעדכנת החברה כי המועד הקובע לצורך איחוד ההון יהיה ביום ה-3 באוגוסט (אסיפה כללית יום קודם לכן), כאשר יום ביצוע איחוד ההון יהיה ב-5 באוגוסט בבורסה בתל אביב וב-6 באוגוסט בנאסד"ק.

עוד מציינת החברה כי קיבלה פרה-רולינג מרשות המסים לפיו בעלי המניות שלה זכו לאישור כי איחוד ההון לא ייחשב כמכירה ויחול רצף מס.

מנכ"ל החברה ראסל אלוואנגר אמר כי "ביצוע איחוד ההון נעשה לתועלתם של בעלי המניות של החברה ומטרתו לאפשר המשך ההשקעות בחברה בארה"ב וסיקור האנליסטים שם תוך שהחברה ממשיכה להיסחר הן בנאסד"ק והן בבורסת תל-אביב. כמו כן אנו צופים כי פעולה זו תפתח עבורנו דלתות ותיצור הזדמנויות חדשות עבורנו בשוק ההון האמריקני מול משקיעים ואנליסטים מוסדיים גדולים תוך שאנו ממשיכים להרחיב את מעמדנו כיצרנית השבבים המובילה בעולם המתמחה בטכנולוגיות ייחודיות".